Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Varje gång jag är full funderar jag seriöst på att bli alkholist, bör jag söka hjälp? :va
Beror väl på hur ofta du super. Att bli alkis är ingen hit. Vet inte om du är ironisk (inga såna smilies) så jag tar dig på allvar och säger att om du tycker att du börjar att få problem så sök hjälp direkt!

Jeflar va najs... Jag hittade ett sånt ställe på Koh Lanta, Thailand också bara att de hade slutat med enduro och hade bara quad så då fick det va :mad:

Får ta en rejäl vår fest snart också då...

///Micke
Ja åkningen var fantastisk! Han tog mig med på alla de jävligaste ställen han kunde för jag var lite skickligare än hans genomsnittskund :D Riktigt stenigt och upp&ner hela tiden. Klockrena stigar och flodfåror kördes i sex timmar. Kunde inte klämma in kopplingen till slut. Underarmarna var helt stumma.
200 USDollar för en heldag var det helt klart värt! Han hade 5-6 st KTM250EXC-F fyrtakt med elstart. Trevligt och lättkört men man saknade lite mos i en del backar och de var inga wheeliehojar!

För övrigt en klockren semester med många olika äventyr. (mer Mc-åkning, linbanor, djuphavsfiske mm) Låg väl bara och solade 3-4 dagar av 14. Nu är man pepparkaka ändå.
 

Bifogat

  • DR-LasTerrenas.jpg
    DR-LasTerrenas.jpg
    19.4 KB · Visningar: 41
  • DR-lillapoolen.jpg
    DR-lillapoolen.jpg
    25 KB · Visningar: 88
  • DR-PuertoPlata-Cablecar.jpg
    DR-PuertoPlata-Cablecar.jpg
    33.2 KB · Visningar: 42
Last edited:

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
Beror väl på hur ofta du super. Att bli alkis är ingen hit. Vet inte om du är ironisk (inga såna smilies) så jag tar dig på allvar och säger att om du tycker att du börjar att få problem så sök hjälp direkt!

Ja åkningen var fantastisk! Han tog mig med på alla de jävligaste ställen han kunde för jag var lite skickligare än hans genomsnittskund :D Riktigt stenigt och upp&ner hela tiden. Klockrena stigar och flodfåror kördes i sex timmar. Kunde inte klämma in kopplingen till slut. Underarmarna var helt stumma.
200 USDollar för en heldag var det helt klart värt! Han hade 5-6 st KTM250EXC-F fyrtakt med elstart. Trevligt och lättkört men man saknade lite mos i en del backar och de var inga wheeliehojar!

För övrigt en klockren semester med många olika äventyr. (mer Mc-åkning, linbanor, djuphavsfiske mm) Låg väl bara och solade 3-4 dagar av 14. Nu är man pepparkaka ändå.



Riktigt nice ser det ut, Jag ville inte åka hem ifrån Thai-Landet efter 1månad :) Men nu ska juh jag och Seid snart till Moskva och skåla med VODKA hehe, sen blir det juh Kroatien till sommarn eller hur Seid???

Annars är allt bra eller? Snart revansch på klas i gocart tycker jag...


///Micke
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Beror väl på hur ofta du super. Att bli alkis är ingen hit. Vet inte om du är ironisk (inga såna smilies) så jag tar dig på allvar och säger att om du tycker att du börjar att få problem så sök hjälp direkt!

Hehe, dånt vårry, dricker alldeles för sällan, det är mer att det brukar bli så skitkul när man är full ju ;)
 

Giri

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Jkp
Hoj
bangixxer 600-06 & RMZ 250
Moskva blir hårt:yoparty

Hoppas på nåt varv på Nürburgring på väg ner och hem:D

Jo Klas är ju kung på fyra hjul än så länge, det måste vi ändra på:smasha

Känns gött att sässongen närmar sig har : banhoj, gathoj, fiddy, och snart en minimoto redo för lek, bara det inte blir så kraschfrekvent som förra året:gnissla


Riktigt nice ser det ut, Jag ville inte åka hem ifrån Thai-Landet efter 1månad :) Men nu ska juh jag och Seid snart till Moskva och skåla med VODKA hehe, sen blir det juh Kroatien till sommarn eller hur Seid???

Annars är allt bra eller? Snart revansch på klas i gocart tycker jag...


///Micke
 

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
Moskva blir hårt:yoparty

Hoppas på nåt varv på Nürburgring på väg ner och hem:D

Jo Klas är ju kung på fyra hjul än så länge, det måste vi ändra på:smasha

Känns gött att sässongen närmar sig har : banhoj, gathoj, fiddy, och snart en minimoto redo för lek, bara det inte blir så kraschfrekvent som förra året:gnissla

Ja det får vi juh satsa på... en annans budget har juh bara sträckt sig till en ny båge iofs. Men har nu hittat race kåpor, ram skyd m.m som jag ska köpa av en snubbe.

Måste inhandla mig en fiddy snart. :)

///Micke
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Moskva blir hårt:yoparty

Hoppas på nåt varv på Nürburgring på väg ner och hem:D

Jo Klas är ju kung på fyra hjul än så länge, det måste vi ändra på:smasha
Nürburgring är rolig! Körde ett varv på mc där 1992 (SHIT va gammal jag måste vara! :D ) men det är ju inte direkt på vägen mellan Jkpg-Moskva :va
Varför ska ni dit egentligen? (förutom vodkan)

Go-cart igen låter kul. Fixa långlopp på både inom- och utomhusslinga. (helst lite mindre krävande)

Hehe, dånt vårry, dricker alldeles för sällan, det är mer att det brukar bli så skitkul när man är full ju ;)
Skönt att höra! :pannkyss
 
Last edited:

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
Nürburgring är rolig! Körde ett varv på mc där 1992 (SHIT va gammal jag måste vara! :D ) men det är ju inte direkt på vägen mellan Jkpg-Moskva :va
Varför ska ni dit egentligen? (förutom vodkan)

Go-cart igen låter kul. Fixa långlopp på både inom- och utomhusslinga. (helst lite mindre krävande)

Skönt att höra! :pannkyss

Hehe ja du då va en annan inte så gammal. :)
Nej inte när vi ska till Moskva, där ska vi bara drika sprit och unsh unsh hela dagarna. Sen ska vi juh bila med skåp bil + hojarna där bak ner till Kroatien i sommar, då tänkte vi göra ett pit stopp på ringen...

Ja snart är det dax för revanch...


///Micke
 

Giri

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Jkp
Hoj
bangixxer 600-06 & RMZ 250
Oj mike var snabbare !


Förresten vällkommen bishan:)





Nürburgring är rolig! Körde ett varv på mc där 1992 (SHIT va gammal jag måste vara! :D ) men det är ju inte direkt på vägen mellan Jkpg-Moskva :va
Varför ska ni dit egentligen? (förutom vodkan)

Go-cart igen låter kul. Fixa långlopp på både inom- och utomhusslinga. (helst lite mindre krävande)

Skönt att höra! :pannkyss
 
Last edited:

Spirow

Ny medlem
Gick med
26 Mar 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Aprilia RSV1000R
Är på om det drar ihop sig till fest eller åkning i jkpg området, står nån för festen så står jag för spriten..... har precis flyttat så det behöver röjjas lite i barskåpet :D
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Är på om det drar ihop sig till fest eller åkning i jkpg området, står nån för festen så står jag för spriten..... har precis flyttat så det behöver röjjas lite i barskåpet :D
Var det du som tog med dig snön hit?!? :mad: ;) :tungan

Välkommen till stan! :) Häng med på fester och körning i vår-sommar!

Kalle
 

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
F_N en annan ligger hemma sjuk och har sett en massa bågar mullra förbi utanför fönstret på östra storgatan.

Jag som hade tänkt åka lite. Planerade att få burna slut på skit däcket som sitter på hojen, ett st stenhårt avon :va


///Micke
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top