Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Giri

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Jkp
Hoj
bangixxer 600-06 & RMZ 250
Riktigt trevlig runda, speciellt på hemvägen:yoparty

Stor blodfläck på understället på vänster knä läkningprocessen har startat om:näsblod men det var det värt:tummenupp

Var var du idag K-man ?
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Jag jobbade till 0700 i morse, sov till kl 14, började jobba igen kl 15 :huvet

Martin, jag har en väldigt begagnad 750 du kan få köpa dyrt ;)

Tidaholm på lördag låter bra. Jag är ledig!
 
Last edited:

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Jag jobbade till 0700 i morse, sov till kl 14, började jobba igen kl 15 :huvet

Martin, jag har en väldigt begagnad 750 du kan få köpa dyrt ;)

Tidaholm på lördag låter bra. Jag är ledig!
Oj, dyrt... Vi snackar mer än ett flak öl för den hojen då alltså? Det svider ju lite...
Häng med nästa gång! Kul o se kåfemman med så man kan dräggla ordentligt, jag vill ha :) Vill ha sporthoj, men kommer nog sakna motarden om jag byter... Känns ju jättebilligt o ha båda med ;) Får se hur det blir... Men tidaholm är ju finfint med motard...

Om 14 minuter är min ugnsbakande billys panpizza klar :yoparty
 

Kryckan_Jkpg

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Gixxer 1000 k4
Ja idag var det en trevlig runda! Första riktiga resan med den nya hojen med, fortfarande mycket nöjd!!!:yoparty . jag är nog på på tidaholms rundan om bara vädret håller sig.
 

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Ort
Värnamo
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Får tacka för en trevlig runda igår, än dock något jobbig med motard :crash
Men alltid kul när man är lite fler som åker i grupp! :tummenupp

Jag och Nsr_Martin åker nog en runda till tidaholm i eftermiddag/kväll. Om någon är sugen på att följa med så är de bara skicka ett sms elr slå en signal, vet nämligen inte tiden riktigt än. // 0735268306
 

pontus_n

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2007
Ort
Jönköping
Hoj
Suzuki GSX-R 600 K1
Någon som är sugen på att åka lite imorgon? Kanske samlas vid Atollen vid 17-snåret? Förslag på färdväg? Lekeryd-Vireda-Gränna-Jönköping via Ölmstad-vägen?
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Någon som är sugen på att åka lite imorgon? Kanske samlas vid Atollen vid 17-snåret? Förslag på färdväg? Lekeryd-Vireda-Gränna-Jönköping via Ölmstad-vägen?
Vi såg dig vid lekerydskiosken idag, vi va 4 st som satt o njöt av livet där... Kanske borde vinkat lite mer på dig så du stannat...
Är nog inte helt omöjligt att det kan bli en sväng imon! Ring/messa mig på 0708-153727 så får vi se...
 

pontus_n

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2007
Ort
Jönköping
Hoj
Suzuki GSX-R 600 K1
Vi såg dig vid lekerydskiosken idag, vi va 4 st som satt o njöt av livet där... Kanske borde vinkat lite mer på dig så du stannat...
Är nog inte helt omöjligt att det kan bli en sväng imon! Ring/messa mig på 0708-153727 så får vi se...

Ja för fan, vinka lite mer ordentligt nästa gång:) Om jag inte minns fel så svängde jag in och kikade ifall det var någon man kände igen!

Just nu verkar det som om jag har fått jobb i vägen för åkandet ikväll, får se om jag själv dyker upp... :(
 

pontus_n

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2007
Ort
Jönköping
Hoj
Suzuki GSX-R 600 K1
Verkar inte vara den mest aktiva läsningen här inne, men sprid detta till era hojkamrater nu, så syns vi vid 17:00 på Atollen!!!
 

pontus_n

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2007
Ort
Jönköping
Hoj
Suzuki GSX-R 600 K1
Någon mer som vill sikta in sig på lite körning i helgen? Kanske lördag runt 11-snåret lite lagom sådär?

Go runda idag, kul att det blir lite körning på vardagar med!

Japp, gött som fan! Skönt att känna att man utvecklas för varje gång man kör också:)
 
Last edited:

j-eke

Medlem
Gick med
22 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Ktm 640
Någon mer som vill sikta in sig på lite körning i helgen? Kanske lördag runt 11-snåret lite lagom sådär?



tja! jag är sugen att hänga på när det är körningar, men jag har lite oregelbundaarbetstider så jag missade erat runda idag.
Hoppas ni kör lite på vardagarna me. Nu i helgen kommer jag jobba.

Några som ska ut och köra på söndag efter kl 14 kanske??? :)
 

ZigBee

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2007
Ort
Jönköping
Hoj
-07, KTM SuperDuke R & -07 KTM SD
Bah, missade körningen idag. Var ute o körde själv som vanligt. Kör ni på vardagar så är jag med också. Ska hålla koll även på vardagarna här.
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Ni som vill veta när det är körning på gång kan ju ge era telefonnummer till mig (skicka pm om ni inte vill skriva här) så ska jag försöka messa när det är nån körning på gång... Kan inte lova att jag kommer orka fortsätta med det i all evig framtid men vi kan ju köra på det tillsvidare ;) Är ju kul om vi blir lite folk på körningarna trotts allt...
 

pontus_n

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2007
Ort
Jönköping
Hoj
Suzuki GSX-R 600 K1
Ni som vill veta när det är körning på gång kan ju ge era telefonnummer till mig (skicka pm om ni inte vill skriva här) så ska jag försöka messa när det är nån körning på gång... Kan inte lova att jag kommer orka fortsätta med det i all evig framtid men vi kan ju köra på det tillsvidare ;) Är ju kul om vi blir lite folk på körningarna trotts allt...

Bra idé med en liten sms-lista! Nu ska vi se till att få igång lite gruppaktiviteter:)

Mitt nummer är 070-3506761.
 

Giri

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Jkp
Hoj
bangixxer 600-06 & RMZ 250
Tips på "riktigt krokiga vägar" mottages gärna också här i tråden, hatar att snitta 230blås på en tråkig väg, så slipper Martin trimma sin moppe med:pannkyss
Messa 0709-373737 //Seid




Ni som vill veta när det är körning på gång kan ju ge era telefonnummer till mig (skicka pm om ni inte vill skriva här) så ska jag försöka messa när det är nån körning på gång... Kan inte lova att jag kommer orka fortsätta med det i all evig framtid men vi kan ju köra på det tillsvidare ;) Är ju kul om vi blir lite folk på körningarna trotts allt...
 

j-eke

Medlem
Gick med
22 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Ktm 640
Ni som vill veta när det är körning på gång kan ju ge era telefonnummer till mig (skicka pm om ni inte vill skriva här) så ska jag försöka messa när det är nån körning på gång... Kan inte lova att jag kommer orka fortsätta med det i all evig framtid men vi kan ju köra på det tillsvidare ;) Är ju kul om vi blir lite folk på körningarna trotts allt...

får ju hoppas att du har ett abonemang med fria sms.. hehe
mitt nummer ät 0730-830285
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Tips på "riktigt krokiga vägar" mottages gärna också här i tråden, hatar att snitta 230blås på en tråkig väg, så slipper Martin trimma sin moppe med:pannkyss
Messa 0709-373737 //Seid
Du hade koll på tidaholm och tranemo eller? Tranemo är ju rena drömmen med sporthoj..
Det är nog inte mopeden som behöver trimmas, det är mest jag som gnäller om det går för fort, hehe... Kanske skulle sätta på ett jättestort kåpglas där fram, som man brukar ha på skotrar typ?
får ju hoppas att du har ett abonemang med fria sms.. hehe
mitt nummer ät 0730-830285
Det har jag inte :huvet
Sålänge det blir många som hänger med på körningarna får det väll va värt det :rolleyes:
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top