Oj, dyrt... Vi snackar mer än ett flak öl för den hojen då alltså? Det svider ju lite...Jag jobbade till 0700 i morse, sov till kl 14, började jobba igen kl 15
Martin, jag har en väldigt begagnad 750 du kan få köpa dyrt
Tidaholm på lördag låter bra. Jag är ledig!
Vi såg dig vid lekerydskiosken idag, vi va 4 st som satt o njöt av livet där... Kanske borde vinkat lite mer på dig så du stannat...Någon som är sugen på att åka lite imorgon? Kanske samlas vid Atollen vid 17-snåret? Förslag på färdväg? Lekeryd-Vireda-Gränna-Jönköping via Ölmstad-vägen?
Vi såg dig vid lekerydskiosken idag, vi va 4 st som satt o njöt av livet där... Kanske borde vinkat lite mer på dig så du stannat...
Är nog inte helt omöjligt att det kan bli en sväng imon! Ring/messa mig på 0708-153727 så får vi se...
Go runda idag, kul att det blir lite körning på vardagar med!
Någon mer som vill sikta in sig på lite körning i helgen? Kanske lördag runt 11-snåret lite lagom sådär?
tja! jag är sugen att hänga på när det är körningar, men jag har lite oregelbundaarbetstider så jag missade erat runda idag.
Hoppas ni kör lite på vardagarna me. Nu i helgen kommer jag jobba.
Några som ska ut och köra på söndag efter kl 14 kanske???
Ni som vill veta när det är körning på gång kan ju ge era telefonnummer till mig (skicka pm om ni inte vill skriva här) så ska jag försöka messa när det är nån körning på gång... Kan inte lova att jag kommer orka fortsätta med det i all evig framtid men vi kan ju köra på det tillsvidare Är ju kul om vi blir lite folk på körningarna trotts allt...
Bra idé med en liten sms-lista! Nu ska vi se till att få igång lite gruppaktiviteter
Mitt nummer är 070-3506761.
Ni som vill veta när det är körning på gång kan ju ge era telefonnummer till mig (skicka pm om ni inte vill skriva här) så ska jag försöka messa när det är nån körning på gång... Kan inte lova att jag kommer orka fortsätta med det i all evig framtid men vi kan ju köra på det tillsvidare Är ju kul om vi blir lite folk på körningarna trotts allt...
Du hade koll på tidaholm och tranemo eller? Tranemo är ju rena drömmen med sporthoj..Tips på "riktigt krokiga vägar" mottages gärna också här i tråden, hatar att snitta 230blås på en tråkig väg, så slipper Martin trimma sin moppe med
Messa 0709-373737 //Seid
Det har jag intefår ju hoppas att du har ett abonemang med fria sms.. hehe
mitt nummer ät 0730-830285
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari