Bra gjort! Såna busstreck ska tas i hampan!Idag var första riktiga resan på 2 veckor! fan vad kul det var! vi var 4 st som drog tranemo sen käkade vi i gällstad och sen samma väg tillbaka. riktigt rolig väg att köra FORT på!!!!
Dock ska jag varna för 4 st Skitungar i unnnaryd!!!! i sista kurvan ner mot nissastigen från tranemo hållet så hade idioterna lagt ut stora äpplen i ett led över hela vägen! jag såg en unge sprang in mot rastplatsen så jag drog efter honom och fick tag på dom där inne. Jag tror inte de kommer våga göra om det..... 3 st 14 år 1st 15 år. De fick inte stryk men de fick länge tro att de skulle få det.... hehe skrämde upp dom duktigt ,men fan vad arg jag var, hade man gått omkull där så hade man hamnat på andra sidan vägen under ett sidoräcke.
Bra gjort! Såna busstreck ska tas i hampan!
Visst är det en rolig väg. Ta det gärna lugnt genom byarna bara och respektera 50-sträckorna så vi slipper fler liknande tilltag eller grus i kurvor etc.
Själv körde jag till Gränna och åkte över till Visingsö och kollade på tornerspelen samt gled ner till Näs borgruin. Trevligt. Första gången på 'Öa'
Bra kört isfJa absolut. byarna får vi respektera...
Men tranemo vägen var andra gången på 3 år nu o den tar jag gärna igen! någon som har tid för en tranemo resa en kväll i veckan?
Nä men jag kanske har plats i ett klockrent mc-garage nära högskolan from november. 300 kr/månnågon som har en lägenhet att hyra ut i jönköping till en som studerar på högskolan där nere? helst inte för dyr!
Nån som har nån kontakt eller vet vart man kan vända sig för att få en ram blästrad?
Nån som har nån kontakt eller vet vart man kan vända sig för att få en ram blästrad?
Själv så jobbar jag Jag är inte nåt avisTjooohoooooo..
Ikväll spelar Backyard Babies och Takida i Huskvaran folkets park. Vi är ett gäng på 15 pers som ska dit men är det några som funderat på att gå eller har biljetter och vill komma på lite förfest innan så har jag det ///Micke
tranemo tur o retur ikväll? om vädret är hyfsat
jag hänger gärna på och tar en tur. 073-5097910
jupp. bra bra. klockan 1700 är det preliminärbokat nu, samling vid shell barnarpsgatan
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|