Så se till att anmäl er. MAX 15 Pers
Så se till att anmäl er. MAX 15 Pers
"Vaggeryd: Singelolycka med mc
En mc med två personer har kört av väg 654 i Bondstorp. Personerna på mc är kontaktbara men skall ha skadats fysiskt."
Ja tyvärr är det kryckan, hände när vi var på väg hem från tranemo..
Han ligger på intensiven nu, var och hälsade på honom idag. Han och hans skjuts hade sjuk tur som överlevde, låg precis bakom honom när det släppte, ruggig vurpa.
Hans ben är tyvärr rätt illa skadade, lite osäkert hur de ser ut för tillfället.
NEJ! Usch va tråkigt!Ja tyvärr är det kryckan, hände när vi var på väg hem från tranemo..
Han ligger på intensiven nu, var och hälsade på honom idag. Han och hans skjuts hade sjuk tur som överlevde, låg precis bakom honom när det släppte, ruggig vurpa.
Hans ben är tyvärr rätt illa skadade, lite osäkert hur de ser ut för tillfället.
NEJ! Usch va tråkigt!
Krya på dig Chrille!!!!
Man ska inte försöka köra som K-Man, framförallt inte med skjuts!!
Skulle han uppskatta fler besök från oss så säg till så hänger jag på!
Jag och Christer har sett din tranemo film fast bara halva, var för mycket touring för våran smak.
De äldre tourar och lever länge...skämt åsido en annan har blivit kärring på gata, fan bilar, träd och sten är hårda grejer har erfarenhet av alla , tur har man haft nästan som man blir troende men bara nästan
Vuxenblöja, benbrott, vattensugning ur knäna och köttsårskrubbning is NOT the shit
Härligt att humorn finns kvar iaf (hoppas jag för jag tycker inte att 280+ kmh på väg 156 är touring )Jag och Christer har sett din tranemo film fast bara halva, var för mycket touring för våran smak.
Var och hälsade på hans tjej idag hon ligger i linköping hon mår bra.
Ska upp till Christer igen imorgon.
Besök skulle han uppskatta just nu är han väl inte så pigg men han kommer nog bli liggandes där ett tag vad de verkar. Jag säger till så är det bara att ni hänger på. Tack!
Härligt att humorn finns kvar iaf (hoppas jag för jag tycker inte att 280+ kmh på väg 156 är touring )
Har de fått besked om de blir helt återställda? Inget allvarligt bestående hoppas jag.
Vad hände eg? Det är ju inga tvära böjar i Bondstorp mot Unnaryd.
Det är väl inget som säger att det är för sent att köra bana? En instruktörskollega i SMC har t.o.m benprotes. Han är inte långsam
Ett till litet filmklipp:
http://www.youtube.com/watch?v=w-HEEwVglvM
Tryck en rating eller lämna en kommentar! Hela samlingen på:
http://www.youtube.com/user/KMan750
Klippet i denna länk är mellan Gölingstorp och Dalstorp och beläggningen är sådär bara men rätt jämn ändå.Fin film, ser ut som en jävligt trevlig väg med bra belägnign.
Vart hittar man denna väg?
Bor ju trotts allt ''bara'' 7 mil från jkpg, kanske ligger inom köravstånd.
Är ju hyffsad väg mellan värnamo-jkpg, så den kanske inte är omöjlig att planera in i kommande rundor.
Fin film, ser ut som en jävligt trevlig väg med bra belägnign.
Vart hittar man denna väg?
Bor ju trotts allt ''bara'' 7 mil från jkpg, kanske ligger inom köravstånd.
Är ju hyffsad väg mellan värnamo-jkpg, så den kanske inte är omöjlig att planera in i kommande rundor.
Haha, K-Man lägger upp och Finnen smashar!Den hittar du om du lyfter blicken lite längre bort än Bolmsö-rundan..!
//Flying Finn
Håller du 20 kmh mer än mig i svängarna så jämnar det ut sigJa nu fattar jag ju varför du körde ifrån min på tranemo rundan kalle din hoj gör ju över 280kmh o min stannar ju tvärt vid 270.......
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|