Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Detta är de som ska köra då alltså, Om någon får förhinder kontakta mig här eller på mobil 073 5033550.

Det är MAX 15 Pers, sa killen jag snackade med mer kan jag inte göra. SORRY.

GOKART 2008-10-18
1: The_wanderer, Peter
2: Mr_mike, Mikael
3. Werzion, Mikael
4. Kryckan, Christer
5. Giri/Seid
6. Koogan, Klas
7. Johan, Icke SH:are
8. Jonas, Icke SH:are
9. Patrik, Icke SH:are
10. Fredrik, Icke SH:are
11. Eline, Icke SH:are
12. Harvest Jonas
13. Zäbb Makahan, Jens
14. Emmi, Emmi
15. McFille, Philip

draggen

Ny medlem
Gick med
12 May 2005
Hoj
K5
saxat från www.Wighsnews.se 2008-09-28 19:49:36:

Nån vi känner? Krya på er!

Ja tyvärr är det kryckan, hände när vi var på väg hem från tranemo..
Han ligger på intensiven nu, var och hälsade på honom idag. Han och hans skjuts hade sjuk tur som överlevde, låg precis bakom honom när det släppte, ruggig vurpa.

Hans ben är tyvärr rätt illa skadade, lite osäkert hur de ser ut för tillfället.

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Han ligger på intensiven nu, var och hälsade på honom idag. Han och hans skjuts hade sjuk tur som överlevde, låg precis bakom honom när det släppte, ruggig vurpa.

Hans ben är tyvärr rätt illa skadade, lite osäkert hur de ser ut för tillfället.

AJ fy fan, Inte kul att läsa sådant här. Hoppas han kryar på sig och snart är uppe på benen igen.

///Micke

Giri

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
bangixxer 600-06 & RMZ 250
Stackars Kryckan, missade nåt år pga en elak crossolycka och nu detta, hoppas de kryar på sig:tummenupp

Last edited:

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR

NEJ! :huvet :huvet Usch va tråkigt!

Krya på dig Chrille!!!! :pannkyss

Man ska inte försöka köra som K-Man, framförallt inte med skjuts!!

Skulle han uppskatta fler besök från oss så säg till så hänger jag på!

Last edited:

Efex

Bättre än dig helt enkelt...
Gick med
31 May 2008
Hoj
Ktm 530 Exc (SM) 08 factory edition black, Ktm 450 SMR 06
Kicka kan vara farligt när man har sneakers på sig......

Bifogat

• ont.jpg
    ont.jpg
    38.7 KB · Visningar: 51

draggen

Ny medlem
Gick med
12 May 2005
Hoj
K5
NEJ! :huvet :huvet Usch va tråkigt!

Krya på dig Chrille!!!! :pannkyss

Man ska inte försöka köra som K-Man, framförallt inte med skjuts!!

Skulle han uppskatta fler besök från oss så säg till så hänger jag på!

Jag och Christer har sett din tranemo film fast bara halva, var för mycket touring för våran smak.

Var och hälsade på hans tjej idag hon ligger i linköping hon mår bra.
Ska upp till Christer igen imorgon.

Besök skulle han uppskatta just nu är han väl inte så pigg men han kommer nog bli liggandes där ett tag vad de verkar. Jag säger till så är det bara att ni hänger på. Tack!

Giri

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
bangixxer 600-06 & RMZ 250
Jag och Christer har sett din tranemo film fast bara halva, var för mycket touring för våran smak.

:D De äldre tourar och lever länge...skämt åsido en annan har blivit kärring på gata, fan bilar, träd och sten är hårda grejer har erfarenhet av alla:näsblod , tur har man haft nästan som man blir troende men bara nästan:tungan

Vuxenblöja, benbrott, vattensugning ur knäna och köttsårskrubbning is NOT the shit:ajjabajja

draggen

Ny medlem
Gick med
12 May 2005
Hoj
K5
:D De äldre tourar och lever länge...skämt åsido en annan har blivit kärring på gata, fan bilar, träd och sten är hårda grejer har erfarenhet av alla:näsblod , tur har man haft nästan som man blir troende men bara nästan:tungan

Vuxenblöja, benbrott, vattensugning ur knäna och köttsårskrubbning is NOT the shit:ajjabajja

De har du helt rätt i, gatan är fel ställe att gasa på, fick man ju minst sagt se nu. Och vi som hade tänkt börja köra mer bana nästa år

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR

Var och hälsade på hans tjej idag hon ligger i linköping hon mår bra.
Ska upp till Christer igen imorgon.

Besök skulle han uppskatta just nu är han väl inte så pigg men han kommer nog bli liggandes där ett tag vad de verkar. Jag säger till så är det bara att ni hänger på. Tack!
:D Härligt att humorn finns kvar iaf (hoppas jag för jag tycker inte att 280+ kmh på väg 156 är touring :rolleyes: :D )

Har de fått besked om de blir helt återställda? Inget allvarligt bestående hoppas jag.

Vad hände eg? Det är ju inga tvära böjar i Bondstorp mot Unnaryd.

Det är väl inget som säger att det är för sent att köra bana? En instruktörskollega i SMC har t.o.m benprotes. Han är inte långsam :)

draggen

Ny medlem
Gick med
12 May 2005
Hoj
K5
:D Härligt att humorn finns kvar iaf (hoppas jag för jag tycker inte att 280+ kmh på väg 156 är touring :rolleyes: :D )

Har de fått besked om de blir helt återställda? Inget allvarligt bestående hoppas jag.

Vad hände eg? Det är ju inga tvära böjar i Bondstorp mot Unnaryd.

Det är väl inget som säger att det är för sent att köra bana? En instruktörskollega i SMC har t.o.m benprotes. Han är inte långsam :)

Nej inga sådan besked än, christer verkar ha en del operationer framför sig. Han led ju av en tidigare skada i sitt ena knä och nu detta.
Hans tjej har klarat sig bättre, hon kom till ryhov idag.

Vet inte exakt vad som hände, det var en av dom sista höger böjarna innan man kommer fram till Bondstorp, hade börjat bli ganska mörkt jag såg bara att det började gnistra sen gick dom omkull. Vet inte varför dom tappade fästet.

Nej hoppas på de, bara han kommer upp på benen igen så blir de säkert åka av.

Han var inte sugen på besök än men framöver lär han nog behöva de.

Fagher

Ny medlem
Gick med
7 May 2007
Hoj
Suzuki GSXR 1000 KTM 380sm

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Fin film, ser ut som en jävligt trevlig väg med bra belägnign.

Vart hittar man denna väg?

Bor ju trotts allt ''bara'' 7 mil från jkpg, kanske ligger inom köravstånd.

Är ju hyffsad väg mellan värnamo-jkpg, så den kanske inte är omöjlig att planera in i kommande rundor.
Klippet i denna länk är mellan Gölingstorp och Dalstorp och beläggningen är sådär bara men rätt jämn ändå.
Gölingstorp ligger längs 156:an, Tranemovägen, mitt emellan Tranemo och Unnaryd och det är skyltat mot Dalstorp.

Ta det lugnt på denna sträcka om du inte känner till den!!! :mattias Det är flera tvära kurvor bakom skymda krön och folk på två hjul har strukit med här förr när det stått fordon bakom krön mm....

Bor du i Värnamo tar du småvägarna över Hillerstorp - Åsenhöga till Norra Unnaryd där 156:an börjar.

Last edited:

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Ja nu fattar jag ju varför du körde ifrån min på tranemo rundan kalle din hoj gör ju över 280kmh o min stannar ju tvärt vid 270.......

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
Fin film, ser ut som en jävligt trevlig väg med bra belägnign.

Vart hittar man denna väg?

Bor ju trotts allt ''bara'' 7 mil från jkpg, kanske ligger inom köravstånd.

Är ju hyffsad väg mellan värnamo-jkpg, så den kanske inte är omöjlig att planera in i kommande rundor.

Den hittar du om du lyfter blicken lite längre bort än Bolmsö-rundan..! :p :hihi :krama :tummenupp

//Flying Finn

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Den hittar du om du lyfter blicken lite längre bort än Bolmsö-rundan..! :p :hihi :krama :tummenupp

//Flying Finn
:D :D Haha, K-Man lägger upp och Finnen smashar! :whip

Ja nu fattar jag ju varför du körde ifrån min på tranemo rundan kalle din hoj gör ju över 280kmh o min stannar ju tvärt vid 270.......
Håller du 20 kmh mer än mig i svängarna så jämnar det ut sig ;)

edit: Räcker nog med fem knyck förresten. Det svänger ju mest hela tiden! :tummenupp

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...