Bra kört Klas !
Jävla materialsport, två hundradelar mindre och du hade sett min trots 20kg i handikapp
Nä dålig förlorare är man
Ja man får juh skylla på det.. HAHA jag är juh en halv klas till
///Micke
Ja, men den extra vikten är ju bra vid kurvtagning - extra bett i däcken!
Fast accet blir kanske lidande... Jag höll inte koll på vart du hamnade?
Seid han avslutade verkligen med bravur - Not!
Höll på att preja mig mitt i värsta kampen om första platsen med Jensa!
Men han kom ju iaf med i A-finalen, vilket var hans mål.
Vissa siktar ju högre - o uppnår dom oxå!
HAHA det bästa va att johan kom näst sist hahaha
///Micke
Inte undra på stackaren hade en pissbil och den som kom sist hade hmm.. samma pissiga bil hon med
Min toppnotering var 25, 43 i final, i kval körde jag stadiga 24,3 tider med toppnotering på 24.23 =över en sekund långsammare
Man skyller alltid på karten om man inte vann, bössan om man missade älgen, hojen om man klotar eller flickvännen om man är försenad...Koogan skrev:så skyll inte på bilarna...
Nej du, Jenny hade samma bil som jag i finalen! (Bil nr.1)
Fy fasen va kul det var, riktigt kickass!
Grattis Koogan!
Jag flyttar från Hermansvägen 128, vån 3, på Rosenlund (samlingsplats kl 10:00 på söndag) till Skridskovägen i Hovslätt. Hiss och skåpbilar finns...skulle man kunna få en adress eller två att googla fram så man vet vart man ska inställa sig på sön. kl.10 hehe, om man inte är alldeles för bakis vill säga)
Jag flyttar från Hermansvägen 128, vån 3, på Rosenlund (samlingsplats kl 10:00 på söndag) till Skridskovägen i Hovslätt. Hiss och skåpbilar finns.
Ni får ju en timme extra sovmorgon den natten och det bjuds på bakismat när det är flyttat
Tackar tackar Titta upp på söndag (eller framåt december när vi kommit i ordning) och säg hej vettja! Du måste inte bära nåtskriskovägen själv bor man på hagens väg så välkommen till området
Tack ska du ha mannen! *Bockar o bugar*
Då ser vi dig där fler ggr då antar jag?
Polisen ringde just till mig och frågade om min hoj va stulen, "vad nu" tänkte jag...
Men det va som så att polisen i jönköping har en ktm 660 på stationen som är stulen, bortslipade ramnummer osv tydligen, dom letar efter ägaren, så om nån här vet nån som fått sin 660 stulen, be personen höra av sig till polisen...!
Jag flyttar från Hermansvägen 128, vån 3, på Rosenlund (samlingsplats kl 10:00 på söndag) till Skridskovägen i Hovslätt. Hiss och skåpbilar finns.
Ni får ju en timme extra sovmorgon den natten och det bjuds på bakismat när det är flyttat
Ja just nu står hela bohaget i källaren i väntan på att städfirman ska bli klar där uppe så det kommer bli lite spring i trappan från onsdag. Du kan väl vara min hiss i veckan?Ska jobba på söndag, men hör av dig om hjälp behövs nån annan dag, vet hur surt det är att bära själv
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|