E.Bulén
Gudomlig sporthojare
vart tog alla vägen? är det ingen som har något på gång??
Nä det är dåligt med hojåkning så här års Fick iof lust idag, lite vårkänslor, när snön smält bort, lite blå himmel och torra vägar. 750'n är ju försäkrad hela tiden så den är ju bara att ta ut men det blev inget. Köpte fåtöljer och en julgran iställetvart tog alla vägen? är det ingen som har något på gång??
Lite delar till cyklarna måste inhandlas. Ev ska K5'an på långresa i sommar så hårda däck och andra drev ska på och 750'n måste fixas då den ska bära en övningskörare
Jugoslavien, Italien därikring med Goffen på forumet. R6-killen från Vaggeryd du träffat hos mig. Är inte spikat än för min del. Man skiter ju inte pengar tyvärr.Tell me hehe, vart bär det av isåfall. Har alltid varit sugen på södra europa på hoj
///Micke
Bara för det gav jag mig ut på en tur idag! Inte undra på att man blir grinig vintertid. Det är ju så jäv--a kul att köra hoj!!! Första bilen jag mötte var en polisbil och hojen var inte påställd (men försäkrad). Som tur va vände de inte
Nu är det äntligen ordning i mc-garget i källaren också. Blev tvungen att göra en hel tråd om det
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=3950127#post3950127
Jugoslavien, Italien därikring med Goffen på forumet. R6-killen från Vaggeryd du träffat hos mig. Är inte spikat än för min del. Man skiter ju inte pengar tyvärr.
Lite delar till cyklarna måste inhandlas. Ev ska K5'an på långresa i sommar så hårda däck och andra drev ska på och 750'n måste fixas då den ska bära en övningskörare
Nä vem gör det.... Hoppas man får behålla jobbet annars ryker ju hojjen med.... Vore göttans och komma iväg på en sådan resa....
Nä, tjejen håller sig bakpå. Det är en på skytteklubben som vill klassa upp sitt lätta Mc-kort men det kan bli ett moraliskt dilemma för honom om han vill köra Gixxer med migSka sambon börja köra och vad spännande om det blir en långresa!
Såg bilderna från garaget, tjusigt, grymt vad K5an gör sej bra på bild..
När ska du komma över och kolla in huset då? Kom över på en bastu vettja! I miss you buddy! Det är inte sommaren 2005 längre. Gänget har blivit vuxet...
Nån som vill åka hoj på julafton? Jag tänkte tejpa mössa och skägg på hjälmen och ta ett varv på stan om det inte regnar. Det blir efter kl 15 för jag jobbar fm.
Jag har inte köpt nån luva eller skägg än och nu är det tal om att tomta därhemma först så det kanske hinner bli mörkt och då är det inte så kul längre. Skulle gjort det idag kanske men det var kallt idag. Det kommer nog lite nederbörd imon fm men 2+ och uppehåll på em är det lovat. Är det blött och nära nollan tar jag inte ut hojen!Fasen det hade varit riktigt nice haha. Jag ställer om jag är hemma då, Inte säkert men kan försöka. Ska först till Sketlanda och sen till hok på dagen men man kanske kan få någon timme över därimellan och bara ta något varv.
///Micke
Jag har inte köpt nån luva eller skägg än och nu är det tal om att tomta därhemma först så det kanske hinner bli mörkt och då är det inte så kul längre. Skulle gjort det idag kanske men det var kallt idag. Det kommer nog lite nederbörd imon fm men 2+ och uppehåll på em är det lovat. Är det blött och nära nollan tar jag inte ut hojen!
Juldan eller annandan kanske? Vi håller det öppet tycker jag. Jag ringer om jag ger mig ut
Jag har inte köpt nån luva eller skägg än och nu är det tal om att tomta därhemma först så det kanske hinner bli mörkt och då är det inte så kul längre. Skulle gjort det idag kanske men det var kallt idag. Det kommer nog lite nederbörd imon fm men 2+ och uppehåll på em är det lovat. Är det blött och nära nollan tar jag inte ut hojen!
Juldan eller annandan kanske? Vi håller det öppet tycker jag. Jag ringer om jag ger mig ut
Ja det är väl mer folk ute som kan skratta åt oss då Dessutom svinhalt ute idag på morgonen! Du har ju rätt färg på hojen och allt!
jag är sugen kan nog på Juldan eller annandan riktigt ball
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |