Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Giri

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Jkp
Hoj
bangixxer 600-06 & RMZ 250
Bra kört Klas !

Jävla materialsport, två hundradelar mindre och du hade sett min :arsele trots 20kg i handikapp:tungan

Nä dålig förlorare är man:gnissla
 

Koogan

Creeping down the fastlane!
Gick med
15 Aug 2004
Ort
Jönköping
Hoj
DBR-1 Fiddy
Ja man får juh skylla på det.. HAHA jag är juh en halv klas till :D

///Micke


:D
Ja, men den extra vikten är ju bra vid kurvtagning - extra bett i däcken! :tummenupp

Fast accet blir kanske lidande... Jag höll inte koll på vart du hamnade?

Seid han avslutade verkligen med bravur - Not! :p
Höll på att preja mig mitt i värsta kampen om första platsen med Jensa! :huvet
Men han kom ju iaf med i A-finalen, vilket var hans mål. :D

Vissa siktar ju högre - o uppnår dom oxå! :rolleyes:
 

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
:D
Ja, men den extra vikten är ju bra vid kurvtagning - extra bett i däcken! :tummenupp

Fast accet blir kanske lidande... Jag höll inte koll på vart du hamnade?

Seid han avslutade verkligen med bravur - Not! :p
Höll på att preja mig mitt i värsta kampen om första platsen med Jensa! :huvet
Men han kom ju iaf med i A-finalen, vilket var hans mål. :D

Vissa siktar ju högre - o uppnår dom oxå! :rolleyes:

Mitt mål var bara att slippa komma sist vilket jag lyckades med förra året :)
Iår kom jag juh på hela 2:a plats i B-Finalen :D

Ja accet blir kass men vafan det är trots allt bara på sköj.. Kul va det iallfall... HAHA det bästa va att johan kom näst sist hahaha

///Micke
 

Giri

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Jkp
Hoj
bangixxer 600-06 & RMZ 250
HAHA det bästa va att johan kom näst sist hahaha

///Micke


Inte undra på stackaren hade en pissbil:mad: och den som kom sist hade hmm.. samma pissiga bil hon med

Min toppnotering var 25, 43 i final, i kval körde jag stadiga 24,3 tider med toppnotering på 24.23 =över en sekund långsammare:yoparty
 
Last edited:

Koogan

Creeping down the fastlane!
Gick med
15 Aug 2004
Ort
Jönköping
Hoj
DBR-1 Fiddy
Inte undra på stackaren hade en pissbil:mad: och den som kom sist hade hmm.. samma pissiga bil hon med

Min toppnotering var 25, 43 i final, i kval körde jag stadiga 24,3 tider med toppnotering på 24.23 =över en sekund långsammare:yoparty



Nej du, Jenny hade samma bil som jag i finalen! (Bil nr.1) O den bilen tog ju mig till seger... Så skyll inte på bilarna... :tummenupp

Toppnotering 24,0 i Finalen. *hehe* :yoparty
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Låter som att ni hade kul. Själv har jag suttit i skogen i Dalarna och frusit en vecka utan att se en enda (levande) älg :( Laget fällde dock 16 stycken så det blev en hel del i köttlådan iaf.

Jag flyttar på söndag och alla här är välkomna att komma och bära en soffa eller två :D Vi börjar kl 1000 (glöm inte vintertidsomställningen)

Koogan skrev:
så skyll inte på bilarna...
Man skyller alltid på karten om man inte vann, bössan om man missade älgen, hojen om man klotar eller flickvännen om man är försenad... :)
 
Last edited:

Giri

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Jkp
Hoj
bangixxer 600-06 & RMZ 250
Nej du, Jenny hade samma bil som jag i finalen! (Bil nr.1)

I finalen jo, inte i kvalen, svårt att komma in i en bil om båda kör B-final:tummenupp

Nä synd att man inte kunde ge dig motstånd för jag var på krigshumör:mad:

Ska sluta lipa nu, och låter Klas gotta sig i sin narcissism, ödmjukhet vad är det:confused:
 
Last edited:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Fy fasen va kul det var, riktigt kickass! :)

Grattis Koogan!

Haha, K-Man, den där texten ska memoreras i mitt (guldfisk)minne :D
(p.s för oss som inte vet var/vart du bor/kommer bo, skulle man kunna få en adress eller två att googla fram så man vet vart man ska inställa sig på sön. kl.10 hehe, om man inte är alldeles för bakis vill säga)
 
Last edited:

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
..skulle man kunna få en adress eller två att googla fram så man vet vart man ska inställa sig på sön. kl.10 hehe, om man inte är alldeles för bakis vill säga)
Jag flyttar från Hermansvägen 128, vån 3, på Rosenlund (samlingsplats kl 10:00 på söndag) till Skridskovägen i Hovslätt. Hiss och skåpbilar finns.

Ni får ju en timme extra sovmorgon den natten och det bjuds på bakismat när det är flyttat :tummenupp
 
Last edited:

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Polisen ringde just till mig och frågade om min hoj va stulen, "vad nu" tänkte jag...

Men det va som så att polisen i jönköping har en ktm 660 på stationen som är stulen, bortslipade ramnummer osv tydligen, dom letar efter ägaren, så om nån här vet nån som fått sin 660 stulen, be personen höra av sig till polisen...!
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Tack ska du ha mannen! *Bockar o bugar* :tummenupp

Då ser vi dig där fler ggr då antar jag?

Ajjemän, om inte annat så för att gnida med bananskal på go-cartsen :brynad :crash

Polisen ringde just till mig och frågade om min hoj va stulen, "vad nu" tänkte jag...

Men det va som så att polisen i jönköping har en ktm 660 på stationen som är stulen, bortslipade ramnummer osv tydligen, dom letar efter ägaren, så om nån här vet nån som fått sin 660 stulen, be personen höra av sig till polisen...!

Fasen, riktigt positivt överraskad av polisens agerande där alltså!
(även om jag inte tycker något negativt om dom visserligen, bara lite generellt irriterad på hur hela poliskåren/systemet prioriterar... irriterande fel hehe)
 

Giri

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Jkp
Hoj
bangixxer 600-06 & RMZ 250
Ska jobba på söndag, men hör av dig om hjälp behövs nån annan dag, vet hur surt det är att bära själv:näsblod

Jag flyttar från Hermansvägen 128, vån 3, på Rosenlund (samlingsplats kl 10:00 på söndag) till Skridskovägen i Hovslätt. Hiss och skåpbilar finns.

Ni får ju en timme extra sovmorgon den natten och det bjuds på bakismat när det är flyttat :tummenupp
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Ska jobba på söndag, men hör av dig om hjälp behövs nån annan dag, vet hur surt det är att bära själv:näsblod
Ja just nu står hela bohaget i källaren i väntan på att städfirman ska bli klar där uppe så det kommer bli lite spring i trappan från onsdag. Du kan väl vara min hiss i veckan? ;)

Stort tack till alla som var med igår!!!
Det gick fort och smidigt måste jag säga men med 14 pers, 4 bilar och skytteltrafik så ska det väl göra det, (samt att allt var så väl packat och buntat och tejpat) :tungan

Det blir bira på inflyttningsfesten! Ni vet vilka ni är! Ta med handduk för bastun ska invigas också (aldrig startad)

// Kalle
 

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky
Hoj
Blackbird
Inga problem, är det så här smidigt att flytta er så är det lätt att hjälpa till.
Människa vad fort det gick!!!:hoppa
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top