Jag funderar på att ta en sväng till Tranemo imorgon förmiddag. Om det är någon som vill hänga på?Ingen som ska åka något imorgon eller under resten av ledigheten?
Jag funderar på att ta en sväng till Tranemo imorgon förmiddag. Om det är någon som vill hänga på?
bah...hade gärna hakat på om jag inte skulle jobba imorgon "Förstörde" den här dagen med att tvätta stället...så det är väl tort....snart
Solsken och fartvind!bah...hade gärna hakat på om jag inte skulle jobba imorgon "Förstörde" den här dagen med att tvätta stället...så det är väl tort....snart
Och så missade man Svisestad kvällsbanåkningen den 14 maj. Ingen som brukar åka på de?
Nejdå jag tycker med det är imponerande att den fungerat så bra och inte gått sönder mer! Jag är nöjd med köpet så du kan vara lugnNu skall ju tilläggas att din hoj har gått ganska hårt under sin "uppväxt" . Jag har ju inte bytt något alls pga att det gått sönder, det tycker jag är imponerande!
/ Jens
Vad hände? Styrde den som den skulle helt plötsligt eller fick du släpp på nya blanka däcket? Hur kändes din fjädring?Nu är zuperbullen redo för nya äventyr!
Tack Kalle för hjälpen
Jag fick en riktig AHA-upplevelse redan i första svängen.
Idag blir det en sväng på stan när det torkat upp... måste ju börja få mil på hojen som man kan börja GAAAASSSAAAAA
Gött me splittny hoj..! E de 100 mil som gäller innan du kan börja brassa helvetet??
//Flying Finn
Ungefär... Över 80 mil iaf... mellan 80-160mil står det på tank dekalen ...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|