Menar du att din KTM stånka skulle klara 3000 hårda mil helt utan åtgärder? I think not! FYI kör jag på orginaldrivpaketet på 1000-kubikaren än, DET är bra kvalle!*noterar att ni båda har Suzuki*......
Menar du att din KTM stånka skulle klara 3000 hårda mil helt utan åtgärder? I think not! FYI kör jag på orginaldrivpaketet på 1000-kubikaren än, DET är bra kvalle!*noterar att ni båda har Suzuki*......
Vilken själlös hoj du har, som aldrig ropar efter kärlek... Min gråter olja av saknad... (fast den verkar ha slutat nu, den kanske har kommit över mig? Hoppas den inte är otrogen bara...)Menar du att din KTM stånka skulle klara 3000 hårda mil helt utan åtgärder? I think not! FYI kör jag på orginaldrivpaketet på 1000-kubikaren än, DET är bra kvalle!
Menar du att din KTM stånka skulle klara 3000 hårda mil helt utan åtgärder? I think not! FYI kör jag på orginaldrivpaketet på 1000-kubikaren än, DET är bra kvalle!
Det slutar gråta när oljan är slut. Sen skär den ihop heltVilken själlös hoj du har, som aldrig ropar efter kärlek... Min gråter olja av saknad... (fast den verkar ha slutat nu, den kanske har kommit över mig? Hoppas den inte är otrogen bara...)
Nån som ska ut å åka i helgen??
Typ imån söndag?
Sweet hakar gärna på immorn men inte för tidigt
Samlingsplats Shell Torpa?
Kan vi säga kl.12.00?? Shell Torpa blir bra, jag hittar dit iaf
Alla är välkomna och särskilt Apriliaåkare
hahaha göttans Får se om det dyker upp något tillfälle när man kan haka på då
*spanar ut genom fönstret och konstaterar att det inte är hoj-väder idag*
Förra året såg den till att vi fick spendera några intima timmar ihop i garaget dessutom, kopplingen högg så hojen stötte bort det lågfungerande organet genom att låta det gå sönder och lita på att jag skulle byta det... Det är kärlek det... Endast en hoj med själ kan åstadkomma sånt.
i reject the reality and substitute my own
Här är en tidning för dig Mavvehade gärna tagit en tur.. men jag måste städa o stryka.. var ute o körde lite igår kväll.. helskönt..
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |