Wheelat för mycket så du slitit ut axeln? Jag kan vakta superduken åt dig ett par veckor. Fastnade lite för den på provkörningen igår Byta jämnt mot min 750?Typiskt så har man fått en axelskada och ska få besök nästa helg och missar banåkningen i Sviestad.
Wheelat för mycket så du slitit ut axeln? Jag kan vakta superduken åt dig ett par veckor. Fastnade lite för den på provkörningen igår Byta jämnt mot min 750?
Tjaba.
Gasar alla på var sitt håll eller vad händer? Inte många inlägg om åka för att vara så bra väder
Min superduke har stått på Nybergs halva veckan å väntar på mappning. Det strulade visst i flytten pga ny IP-adress, licens å sånt jag inte kan. Börjar bli riktigt nervös för att jag inte får den i morrn.
Jag åker iaf till Linköping i morrn, får bli på gamle gixxern om det vill sig illa med alplitern. Tänkte ta småvägar på nåt långväga sätt, kanske en fika i Ödeshög. Kommer dock inte iväg förrän efter jobbet. Om nån som är sugen å haka på valfri sträcka (å gärna visa lite roliga vägar) så kommer jag tanka på Statoil Österängen kl 18.00.
//Marcus.
Ahaaa??!? Ja Burger Run ja. Det blev ju aldrig av nej Jag ställer nog också på min 'långfärdshoj' KåFemman runt den 1a maj och dessutom är jag ledig den 2-3 maj så vad sägs? Ska vi göra ett försök att köra:
Burger Run, Jönköping-Laxå lördagen 2a maj kl 10:00
Samling på Shell Barnarpsgatan förutsatt att det är fint väder!
Sommaren är lång min vän och nu har du karta över rutten. Hittar du inte Hökensåsvägen Habo-Tidaholm så finns den under vägtips här på SH. Den e rolig!
tjena.. undrar bara ifall nån kan förklara lite närmare vart tranemo vägen ligger
Jag har lagt Tranemovägen bland Jönköpings vägtips här på SH. Länk:
http://www.sporthoj.com/vagar/index.php?lan=182&tips=182
vart inne på eniro lite.. kan det vara den här..
syntes lite dåligt på länken under vägtips.. brukar vara expert på annars att se ut vägar jag tänker att jag ska åka sen åker jag nån helt annanstans (hittar inte )
Vilket radarpar ! pcrNiklas du hittar inte vägen och Flying Finn kan inte komma i tid ni borde ju träffas!
Du får helt enkelt masa dig ner till Jkpg, så ska vi ge dig en guidning..!
//Flying Finn
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |