Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Menar du att din KTM stånka skulle klara 3000 hårda mil helt utan åtgärder? I think not! FYI kör jag på orginaldrivpaketet på 1000-kubikaren än, DET är bra kvalle! :tummenupp
Vilken själlös hoj du har, som aldrig ropar efter kärlek... Min gråter olja av saknad... (fast den verkar ha slutat nu, den kanske har kommit över mig? Hoppas den inte är otrogen bara...)

Förra året såg den till att vi fick spendera några intima timmar ihop i garaget dessutom, kopplingen högg så hojen stötte bort det lågfungerande organet genom att låta det gå sönder och lita på att jag skulle byta det... Det är kärlek det... Endast en hoj med själ kan åstadkomma sånt.


i reject the reality and substitute my own :crash
 
Last edited:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Menar du att din KTM stånka skulle klara 3000 hårda mil helt utan åtgärder? I think not! FYI kör jag på orginaldrivpaketet på 1000-kubikaren än, DET är bra kvalle! :tummenupp

Hehe, inte en chans, möjligen om jag puttade den 3000 (lugna) mil eller har den parkerad på ett släp :D eller fasen, skulle inte förvåna mig om något skulle krångla då med haha. (på tal om det så vart kedja och drev mer slitna än vad jag minns från i höstas, så det får bli ett byte av det så fort jag får tid till det).

Vart förbi Ci's idag och fick mina nya sulor (samt montering och balansering) - fixat och klart så att jag vart hemma igen fem minuter innan dom egentligen öppnar, :tummenupp för sådan service
Enda man kunde klaga på var väl att solen inte genererade den värme man hoppats den skulle ge när man är kör så tidigt på dygnet/sommaren :näsblod


:yoparty :hihi
 
Last edited:

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Ort
jönköping
Hoj
Fabrikare
Ingen som är sugen på en runda mot Tranås-sommen i helgen måste slita ut bakdäcket innan det nya dyker upp samt köra in mitt nya drevpaket:banana
3000 mil x 0,7 fick jag ut på min spagettiracer:gnissla
Hmmm kanske skulle göra en krona per mil beräkning:dödnä jag hoppar nog det
vore inte bra om tanten såg de siffrorna risk för att det blir trampcykel som nästa båge.
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Vilken själlös hoj du har, som aldrig ropar efter kärlek... Min gråter olja av saknad... (fast den verkar ha slutat nu, den kanske har kommit över mig? Hoppas den inte är otrogen bara...)
:crash
Det slutar gråta när oljan är slut. Sen skär den ihop helt ;)

Jag jobbar hela helgen så ingen hojåkning för mig :(
 

Gasvillig

Medlem
Gick med
26 Feb 2008
Ort
Luxembourg
Hoj
KTM Superduke 1290
Nån som ska ut å åka i helgen??
Typ imån söndag?

Jag ska ut på söndag :) Kom precis hem från en 40-mila med brorsan å hans R6:a :tummenupp
Jag har ingen aning om vart man kan bege sig i morrn men vi får väl hitta på nåt roligt. Jag åker helst så små vägar som möjligt på asfalt. Hittar ingenstans å blir lätt vilse så jag borde inte åka först.. :)
Kan åka hela dan men inte för tidigt :fyllisar
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
hade gärna tagit en tur.. men jag måste städa o stryka.. :( var ute o körde lite igår kväll.. helskönt..
 

Ziephon

Biblioteksninjan
Gick med
11 May 2009
Ort
Jönköping
Hoj
-04, Aprilia RSV1000 R Factory
Synd att man inte uppmärksammat det här forumet tidigare och speciellt den här tråden ;) Är ni som brukar träffas för lite goa rundor elite på att köra eller är det lite blandat? Själv är jag rätt grön (tog kortet förra sommaren) och det vore ju inte så roligt om det är så att man mest är i vägen om man skulle vilja haka på någon gång :cdevil Om inte annat kanske man kan få några bra pointers från er som har lite kött på benen vad det gäller att köra hoj :Bugar


Flyg lågt!

//D
 

KÅTM

Medlem
Gick med
30 Sep 2006
Ort
Jönköping
Hoj
Yzf 600r -98
hahaha göttans :D Får se om det dyker upp något tillfälle när man kan haka på då :)

*spanar ut genom fönstret och konstaterar att det inte är hoj-väder idag* :huvet


som vanligt lever inte smhi i verkligheten, deras sida säger perfekt hojjväder.
men med lite tur så blir det en fin kväll som manar till en sväng:tummenupp
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Förra året såg den till att vi fick spendera några intima timmar ihop i garaget dessutom, kopplingen högg så hojen stötte bort det lågfungerande organet genom att låta det gå sönder och lita på att jag skulle byta det... Det är kärlek det... Endast en hoj med själ kan åstadkomma sånt.


i reject the reality and substitute my own :crash

Nu skall ju tilläggas att din hoj har gått ganska hårt under sin "uppväxt" ;). Jag har ju inte bytt något alls pga att det gått sönder, det tycker jag är imponerande!

/ Jens
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
hade gärna tagit en tur.. men jag måste städa o stryka.. :( var ute o körde lite igår kväll.. helskönt..
Här är en tidning för dig Mavve ;) ;)

whipped.jpg
 
Last edited:

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
den där kommer ju i lådan varje månad.. men det blir ett jävla liv på henne när hon hittar den.. :p :D
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top