Maverick
VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Muuuuhhahahaha.. sån regplåt skulle du oxå ha.. c fz.. se fez..spenk skrev:supernajs!!
Muuuuhhahahaha.. sån regplåt skulle du oxå ha.. c fz.. se fez..spenk skrev:supernajs!!
Maverick skrev:Muuuuhhahahaha.. sån regplåt skulle du oxå ha.. c fz.. se fez..
lite riktigt tokfet fez.. en sån måste jag skaffa..Rodentboy skrev:Wild cat fez (respekt)
Maverick skrev:lite riktigt tokfet fez.. en sån måste jag skaffa..
Ikon skrev:Brutus nu har J.J. and company (jag,seabass o ydde) tagit bilen ett steg längre!
Bort med dom gamla signalhornen och in med...POLISSIRÉN!!!Den låter ungefär som ett billarm,riktigt fult ...har även meckat dit ett av mina små extraljus,fast inte framåt utan bakåt,vi märkte att det behövdes sist vi var ute o körde rally att det behövs i skogen.I helgen kommer även dom stora extraljusen på fram,o sen ska varvräknare på,sen tror jag att han är redo att möta vintern
Vi tryckte även dit en sirén på seabass opel och i helgen ska den oxå prydas med röda fina viperränder och backljus...
Och allt är som vanligt fulmek på högsta nivå
Rodentboy skrev:Jag är grymt imponerad..men visst var min installation på dubbeltuten snygg så länge den varade? Är ju en riktig ävla bilelektronikdemon..
Hur fäste ni lampan bakåt då? Hoppas verkligen att ni borrade ett ordentligt hål genom taket som sig bör...
Hämtade ut HOndan idag, men jag vetifan om jag ska måla viperränder på den...
Maverick skrev:Jaha.. då var man iaf bättringsvägen.. var på återbesök i går.. en massa röntgen o en hel del undersökningar.. de tråkiga e väl att lårbenet inte läkt ihop än.. de var visst nån konstig fraktur som skulle ta längre tid o läka ihop.. men vänster fotled såg väl ändå rätt okej ut.. så nu ska jag läggas in igen för operation.. dels för att ta ur lite skrot ur vänster foten o dels för att sätta i lite mer skrot i höger underben.. men det skrotet tar dom från höften.. så jag ska göra en bentrasplation så att skenbenent växer ihop fortare o där med slippa ha ställningen så länge.. men de väl iaf ett par månader till me ställningen tyvärr.. min öppna fraktur e nästan helt läkt.. höger fotled såg iofs bra ut på bilderna.. som innan.. men dom skulle gå in i foten igen o se ur de ser ut.. förhoppnigsvis kan man ju kanske slippa en steloperation.. önsketänkade iaf.. bilderna visade även att underbent inte var rakt längre.. som jag har påpekat tidigare.. så vi få väl se om dom försöker sätta de rakt igen..
De roliga e väl iaf att efter operationen så få jag börja stödja lite på vänsterfoten.. så de kommer nog börja bli en del träning på vänsterbenet så jag kanske innom snar framtid kan börja hoppa på kryckor..
Maverick skrev:Jaha...kryckor..
dan_mille skrev:Oj.. hoppas att allt kommer att läka ihop så bra som möjligt!
ok, verkar va ZX10:an, (den svarta är riktigt fet!) som gäller ny-köp.. Beggat då? Man kommer väl att bestämma sig för va de blir för hoj på mässan (när är den?)
spana in trion på dena sidan!! (för stor bild för att få va me här..) http://www.teamgaaaz.com/forum/viewtopic.php?t=1887&postdays=0&postorder=asc&start=45
fick ta bort gipset igår.. men fick en ny gipsskena.. som jag eg skulle fått ta bort idag o fått en ny liknande skena som jag har på högerbenet.. men dom var lediga tills på måndag.. så jag få väl den då istället.. har nu världens smalaste ben.. inte något kvar av vaden alls på vänster.. ser helt hemskt ut..Rodentboy skrev:Så gipset är på väg bort rätt snart då?? Skönt med lite goda nyheter..
Håller tummarna för dig Musse..
Maverick skrev:fick ta bort gipset igår.. men fick en ny gipsskena.. som jag eg skulle fått ta bort idag o fått en ny liknande skena som jag har på högerbenet.. men dom var lediga tills på måndag.. så jag få väl den då istället.. har nu världens smalaste ben.. inte något kvar av vaden alls på vänster.. ser helt hemskt ut..
Maverick skrev:Jaha.. då var man iaf bättringsvägen.. var på återbesök i går.. en massa röntgen o en hel del undersökningar.. de tråkiga e väl att lårbenet inte läkt ihop än.. de var visst nån konstig fraktur som skulle ta längre tid o läka ihop.. men vänster fotled såg väl ändå rätt okej ut.. så nu ska jag läggas in igen för operation.. dels för att ta ur lite skrot ur vänster foten o dels för att sätta i lite mer skrot i höger underben.. men det skrotet tar dom från höften.. så jag ska göra en bentrasplation så att skenbenent växer ihop fortare o där med slippa ha ställningen så länge.. men de väl iaf ett par månader till me ställningen tyvärr.. min öppna fraktur e nästan helt läkt.. höger fotled såg iofs bra ut på bilderna.. som innan.. men dom skulle gå in i foten igen o se ur de ser ut.. förhoppnigsvis kan man ju kanske slippa en steloperation.. önsketänkade iaf.. bilderna visade även att underbent inte var rakt längre.. som jag har påpekat tidigare.. så vi få väl se om dom försöker sätta de rakt igen..
De roliga e väl iaf att efter operationen så få jag börja stödja lite på vänsterfoten.. så de kommer nog börja bli en del träning på vänsterbenet så jag kanske innom snar framtid kan börja hoppa på kryckor..
Träna med sprit alltså!Rodentboy skrev:Kan tänka mig att det känns jävligt märkligt att se benet nu. Det är ju ett tag sen och muskler bryts ju ner ganska fort. När får du börja träna då??
spenk skrev:Träna med sprit alltså!
Hur går det med Vice city då....?
Jävla skitspel.. varför få jag aldrig bonuspoäng när jag slangar genom hela stan...spenk skrev:Träna med sprit alltså!
Hur går det med Vice city då....?
Maverick skrev:Jävla skitspel.. varför få jag aldrig bonuspoäng när jag slangar genom hela stan...
Ikon skrev:Det är för att spelet vet hur mycket du har tjuvtränat i jönköping..så då dras bonusen bort...testa o skjut mot en akutbil eller nåt...då borde du få fett med poäng
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|