Ikon skrev:Mia nu får jag ångest för att jag inte betalat ozzybiljetten.
Om du har den kvar så skriv in ditt kontonr. så för jag över stålars på dirren ,,,ojjemen
Smulan skrev:Jag har pm:at dig
Men när fan är konserten då???
Jag har noll koll...
SPENK!!! Du som vet det mesta
Vet du när den blir av???
spenk skrev:...och här var det ett jävla ös i vanlig ordning......
får väl surfa vidare på annat håll, vet för övrigt inte ett smack om konserten
dan_mille skrev:va lugnt de var här då Var körde du mini moto?! körde själv för 1½ år sen i frankrike, riktigt skoj (fast man drog i räcket duktigt o har kvar ett ärr som ser ut som en fet larv som kryper innanför skinnet) då lyckades tom ja me knäskrap..
om ni har lite tips, hoj till nästa år?! Mille, R1, bladen eller...???
-D
spenk skrev:jamen vafan!!!!!! dricker du nu igen eller!!!
Ikon skrev:vuepp...idag är det lugnt...jag o ydde har varit ute o patrullerat lite på stan i hans otroligt fina suzuki swift.
BENSON skrev:Jaha nu brinner det i stan igen
ytterliggare ett trähus som ligger risigt till...
innehåller cafeteria och boende plus några butiker till.
Det är en j..la massa folk som kämpar för att få stop på det......
kan bli svårt ......en del av taket har redan rasat in.
Torskade kortet förstår jag oxå.. lite rikigt surt.. men de e ju iaf vinter.. räkna me tre månader.. om du har tur så blir de två..MHK skrev:Åkte till Jkpg idag... Brännde på lite på E4 med bil....
Då jävlar så står ju snuten o lasrar vid mitt räcket
Åkte dit...
Maverick skrev:Ang branden.. var ut o wheelade lite me stolen idag.. givetvis så drog jag en powerwheelie precis när alla brandbilar kom.. tyckte de luktade o att det rök.. men trodde de var av snygga rolling burnout precis innan.. o att de var polisen som var efter mig så jag tänkte smita.. men som vanligt e de lätt o dra allt annat än just polisen.. den
Maverick skrev:Torskade kortet förstår jag oxå.. lite rikigt surt.. men de e ju iaf vinter.. räkna me tre månader.. om du har tur så blir de två..
Ang branden.. var ut o wheelade lite me stolen idag.. givetvis så drog jag en powerwheelie precis när alla brandbilar kom.. tyckte de luktade o att det rök.. men trodde de var av snygga rolling burnout precis innan.. o att de var polisen som var efter mig så jag tänkte smita.. men som vanligt e de lätt o dra allt annat än just polisen.. men iaf jävligt tråkigt.. hoppas att dom få stopp på den innan allt för mkt brinner ner..
Maverick skrev:Torskade kortet förstår jag oxå.. lite rikigt surt.. men de e ju iaf vinter.. räkna me tre månader.. om du har tur så blir de två..
Ang branden.. var ut o wheelade lite me stolen idag.. givetvis så drog jag en powerwheelie precis när alla brandbilar kom.. tyckte de luktade o att det rök.. men trodde de var av snygga rolling burnout precis innan.. o att de var polisen som var efter mig så jag tänkte smita.. men som vanligt e de lätt o dra allt annat än just polisen.. men iaf jävligt tråkigt.. hoppas att dom få stopp på den innan allt för mkt brinner ner..
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|