Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

r1_Per

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2009
Ort
Jönköping
Hoj
R1-08
Blev de ngt åkande idag?, Tog ut hojjen jag en sväng idag, blev lite glidande och en tvättning vid Statoil Eurostopp..

Hur ser det ut på söndag med lite mc åkning, om vädret håller de vill säga.. Jobbar mellan 12-18 på lördagen, men är hel ledig söndag ;S..
 

draggen

Ny medlem
Gick med
12 May 2005
Ort
Jönköping
Hoj
K5
Blev de ngt åkande idag?, Tog ut hojjen jag en sväng idag, blev lite glidande och en tvättning vid Statoil Eurostopp..

Hur ser det ut på söndag med lite mc åkning, om vädret håller de vill säga.. Jobbar mellan 12-18 på lördagen, men är hel ledig söndag ;S..

Blev inget idag, jag kunde tyvärr inte.
Söndag hänger jag på bara det inte blir för tidigt
 

pontus_n

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2007
Ort
Jönköping
Hoj
Suzuki GSX-R 600 K1
Vi ska ut och åka imorgon, 12:00 stora hotellet.

Nytt vapenskåp plus testvinnar-radion Genzo bidde det! Ska en sväng till Torsbo på måndag tänkte jag, måste ha ett kikarmontage, å kanske något mer:)
 

pontus_n

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2007
Ort
Jönköping
Hoj
Suzuki GSX-R 600 K1
hej e ny här och tänkte kolla om det händer något imon, nu när det ryktas om gött väder?? någon som ska ut och åka??

Tja! Flytta ögonen ett snäpp upp så ser du en åkning:) Varmt välkommen, gammal som ny!:tummenupp

Vi tänkte oss Lekeryd-Haurida-Över Bunn-Örserum-Gränna-Ödeshög-St Åby kyrka-vägen-Tranås-Gripenberg-Hullaryd-Haurida-Lekeryd-Jönköping imorgon tror jag!

För att förtydliga det hela:



Söndag 13 sept 12:00 Stora hotellet/Hamnplan
 

cliftabiff

Edis M
Gick med
22 Aug 2009
Ort
jönköping
Hoj
cbr 954 -03
ahaaaa, jag såg det men var inte säker på att det gällde alla:) som sagt är ny här och vet inte riktigt hur det funkar. men n u e jag med;) ses imon
 

cliftabiff

Edis M
Gick med
22 Aug 2009
Ort
jönköping
Hoj
cbr 954 -03
nää då inga planer, ja skiter i vart vi åker bara jag får köra hoj:) jag tar med en polare imon me så ses vi där då, ser fram emot d.
 

Ziephon

Biblioteksninjan
Gick med
11 May 2009
Ort
Jönköping
Hoj
-04, Aprilia RSV1000 R Factory
Tja! Flytta ögonen ett snäpp upp så ser du en åkning:) Varmt välkommen, gammal som ny!:tummenupp

Vi tänkte oss Lekeryd-Haurida-Över Bunn-Örserum-Gränna-Ödeshög-St Åby kyrka-vägen-Tranås-Gripenberg-Hullaryd-Haurida-Lekeryd-Jönköping imorgon tror jag!

För att förtydliga det hela:



Söndag 13 sept 12:00 Stora hotellet/Hamnplan

fan fan fan fan fan...! :rolleyes: Så jäkla typiskt att man jobbar helg. Ställde undan hojen idag eftersom bakdäcket hade tagit slut, men annars hade jag slitit ned det på väven ordentligt om jag inte jobbat imorgon *suck*

Well flyg lågt o ha en skön tur ! :yoparty
 

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Ort
jönköping
Hoj
Fabrikare
Ta det lungt på vägen mellan Månsarp o Bondstorp var nära att lägga mig där i morse :gnissla snabelbilen har varit och lagat håligheter och den ända skylten jag såg var en varning för stenskott precis utanför Månsarp.
 

cliftabiff

Edis M
Gick med
22 Aug 2009
Ort
jönköping
Hoj
cbr 954 -03
jävla helvetes hoj helvete :( när tiden äntligen väl var inne och suget var på topp då gick allt bara utför. först hittar jag inte hem nycklarna, sedan hittar jag inte mc-nycklarna och när jag äntligen hittade mc nycklarna och tog mig till mötesplatsen kl 12:00 ja då krånglade hoj helvetet. men men inga stora problem alls, åtgärdas på mån;) så blir det något mer sånthär framöver e det bara att höra av sig. hoppas ni hade jävligt kul. jag åkte hem förbannad så in i he...te och tog tag i damsugaren och hjälpte frugan:)
 

r1_Per

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2009
Ort
Jönköping
Hoj
R1-08
Grymmt skojj, Hoppas vi hinner med en till sån här snart.. Är hel ledig Tisdag och onsdag kan jag fram till 15.. hur ser de ut för folket då, eller är de för kort på :).

Tack Gud för att de gick väl denna gång att låta hojjen smaka på diket lite !!!..

Kom herr blå vit glidandes på mc i slutet där med ;)
 

draggen

Ny medlem
Gick med
12 May 2005
Ort
Jönköping
Hoj
K5
cliftabiff--- Din polare berättade att du fick problem med hojen och vart tvugen att åka hem, tråkigt! men det kommer fler tillfällen.

Japp var roligt idag, hehe per tur de gick bra där!

Får styra upp nåt snart igen.

/Jonathan
 

cliftabiff

Edis M
Gick med
22 Aug 2009
Ort
jönköping
Hoj
cbr 954 -03
tur att någon hade kul idag i alla fall, ja jag hoppas att det kommer en sån snart igen. ja fixar hojen imon sen så e den som ny. Vad e det för prat om nåt dike?????

from tisdag kan jag varje dag efter 16:00, slutar jobbet då och helgen kan jag när som, och ni vet var ni hittar mig:) jag hänger (nästan)alltid på..

/edis
 
Last edited:

r1_Per

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2009
Ort
Jönköping
Hoj
R1-08
Kan väl villigt erkänna att i en högerkurva och ett jävla gupp typ så tappa jag bakdäcket och fick släng,,

Styrde upp det bromsa ner men fick gå ner i diket ett par meter fast stod på båda hjulen hela tiden i diket:S, Men inte ett märke så rätt bra :)

Därav Tack Gud! :)
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top