någon som vet ett bra ställe att öva lite wheelies och så helst i närheten av skillingaryd/vaggeryd/hok/vrigstad? Haghults flygfält hade varit perfekt om man hade fått vara där..
Lovsjö rakan. Åk mot Lovsjö och vid en avfart till motorvägen finns en stor statoil med lastbilsparkering. Fortsätt den vägen in vidare in i skogen. Där finns en 2 km lång och bred fin raka.
Fy fan för att bli nersövd... opererades igår och har aldrig mått så dåligt som idag... återkommer med röntgenplåtar...
Må dåligt av att bli nersövd? Fan det är ju skitgött, jag blev sövd för en månad sen när dom "fixade" mitt knä o jisses va gött det är man somnar tvärt inte en chans att ens märka att man "blir" sövd hehe, mitt knä är fortfarande skrot btw.
Nu har äntligen dom där jävla slashasarna lepont eller vad dom nu kallar sig fått tummen ur och lagt upp bilderna ifrån sviestad på www.lepont.se/sviestad2
![]()
Ojdå då måste du ju va känslig mot nått dom gav dig? Ja alla är vi olika men jag själv som tur är har inte haft några problem med narkosen... Operationen innan denna fick jag nån "lugnande" tablett vilket resulterade i att jag låg och tok flinade inne på operation innan dom sövde mig hehe det va jättegott hihi
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|