Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Bischan

Born to be Wild
Gick med
18 Oct 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki GPZ900R -85:a och enHonda XR125L -05:a
någon som vet ett bra ställe att öva lite wheelies och så helst i närheten av skillingaryd/vaggeryd/hok/vrigstad? Haghults flygfält hade varit perfekt om man hade fått vara där..
 

ZigBee

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2007
Ort
Jönköping
Hoj
-07, KTM SuperDuke R & -07 KTM SD
någon som vet ett bra ställe att öva lite wheelies och så helst i närheten av skillingaryd/vaggeryd/hok/vrigstad? Haghults flygfält hade varit perfekt om man hade fått vara där..


Lovsjö rakan. Åk mot Lovsjö och vid en avfart till motorvägen finns en stor statoil med lastbilsparkering. Fortsätt den vägen in vidare in i skogen. Där finns en 2 km lång och bred fin raka.
 

Lennis

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2008
Ort
Nässjö
Hoj
Suzuki GSXR-750 K1 & FZR 1000 89
Ruggit segt med lepont,,, hade de varit ngn mer turinerad fotografi firma hade korten varit uppe för länge sen :p

men men vi får väl stå ut :)
 

Bischan

Born to be Wild
Gick med
18 Oct 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki GPZ900R -85:a och enHonda XR125L -05:a
Lovsjö rakan. Åk mot Lovsjö och vid en avfart till motorvägen finns en stor statoil med lastbilsparkering. Fortsätt den vägen in vidare in i skogen. Där finns en 2 km lång och bred fin raka.

jo, den är ju fin.. men det är ju ganska mycket trafik där ibland o så 90. Tänkte mer på nån lite mer avskilt ställe.
 

Bischan

Born to be Wild
Gick med
18 Oct 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki GPZ900R -85:a och enHonda XR125L -05:a
jag är lite sugen om vädret håller upp.. men först ska jag på Spaka själv dagen nere på Hagshult flygplats där man får prova på att flyga flygplan..
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Okej. Vem var det jag mötte i rondellen vid biltema, höll på o fronta med snuten som kom efter.. :brinnerup
 

Almqvist

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2008
Ort
Nässjö
Hoj
Triumph Daytona 675 -07
sicka bilder de hade tagit lepontarna :).. jag fick till några bra bilder på dig iallfall pontus.. var orolig för att alla vart suddiga
 

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Ort
Nässjö
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08
Fy fan för att bli nersövd... opererades igår och har aldrig mått så dåligt som idag... återkommer med röntgenplåtar...
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Fy fan för att bli nersövd... opererades igår och har aldrig mått så dåligt som idag... återkommer med röntgenplåtar...

Här har du ett par o kolla på.. så kanske du mår lite bättre.. :va

http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=127075&d=1138310598
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=127037&d=1138288612
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=127036&d=1138288612
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=67899&d=1100076476
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=67897&d=1100075950

Slänger in en bild på hur det såg ut.. utanför så att säga..
badabenen.jpg
 
Last edited:

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Ort
Nässjö
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08
Då jag sett Mavericks bilder ska jag inte klaga med mitt lilla "blåmärke"... Såhär ser de ut nu iaf...
 

Bifogat

  • 20090830479-30.JPG
    20090830479-30.JPG
    121.9 KB · Visningar: 50

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Må dåligt av att bli nersövd? Fan det är ju skitgött, jag blev sövd för en månad sen när dom "fixade" mitt knä o jisses va gött det är man somnar tvärt inte en chans att ens märka att man "blir" sövd hehe, mitt knä är fortfarande skrot btw.
 

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Ort
Nässjö
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08
Må dåligt av att bli nersövd? Fan det är ju skitgött, jag blev sövd för en månad sen när dom "fixade" mitt knä o jisses va gött det är man somnar tvärt inte en chans att ens märka att man "blir" sövd hehe, mitt knä är fortfarande skrot btw.

När jag vaknade mådde jag så sjukt illa och hade så ont att dom sköt i mig nåt annat. kände mig konstant åk-sjuk i ett dygn ungefär och kunde inte sova en blund...
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Ojdå då måste du ju va känslig mot nått dom gav dig? Ja alla är vi olika men jag själv som tur är har inte haft några problem med narkosen... Operationen innan denna fick jag nån "lugnande" tablett vilket resulterade i att jag låg och tok flinade inne på operation innan dom sövde mig hehe det va jättegott hihi
 

ZigBee

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2007
Ort
Jönköping
Hoj
-07, KTM SuperDuke R & -07 KTM SD
Nu har äntligen dom där jävla slashasarna lepont eller vad dom nu kallar sig fått tummen ur och lagt upp bilderna ifrån sviestad på www.lepont.se/sviestad2

:)

Feta bilder de där LePont grabbarna har fått till ändå. Fast inte på mig dock :D Det var snygga bilder annars tack för de.

:tummenupp

Ojdå då måste du ju va känslig mot nått dom gav dig? Ja alla är vi olika men jag själv som tur är har inte haft några problem med narkosen... Operationen innan denna fick jag nån "lugnande" tablett vilket resulterade i att jag låg och tok flinade inne på operation innan dom sövde mig hehe det va jättegott hihi

Någon har fått smak för olagliga substanser :tuttar


Det lugnande man får är ganska kraftigt. Jag låt och drömde och hörde vattenfall. Hehe. Sprutan man får innan man blir sövd för operation är också ganska soft kittlar gott under huden överallt på kroppen. :)
 
Last edited:

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Ort
Nässjö
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08
Sprutan innan narkosen gjorde mig väldigt yr oxå. Va inte alls mysig. Kanske är extremt känslig mot illamående :(
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
en annan fick ju en guidad tur genom sjukhuset i linköping, i en bergodalbana.. snacka om att vara hög! Det sjuka var även när jag låg på IVA i linköping, så kunde jag känna hur jag lämnade sängen o svävade runt i rummet. Så även om personen som satt brevid o pratade, så kunde jag liksom höra hur jag flöt runt o helt plötsligt hörde personen mer på vänster öra osv, solljuset földe även efter på rätt sätt så att säga.. Det som kändes så konstigt var att jag visste att jag fortfarande låg i sängen.

Neehe.. bara 10 min kvar tills anmälningarna till vätternrundan 2010 öppnar.. :D
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top