Första ggn på Åsen eller? Vad tyckte du om den banan? Där har man lagt många varv... Den var roligare förr innan de gjorde om Trösen i slutet av rakan.Det belv nästan 80 mil igår upp till karlskoga och heldags KTM banåknning på Gelleråsen . Så det dröjer nog tills jag vill åka igen
Varför går du med nackkrage efter dagens crosskörning då Mike? *hehe*
Hej gubbar! Natten till idag (söndag) så blev jag av med min cross. Den stod parkerad i ett underjordisk garage på kungsgatan i centrala Jönköping, det är Kawasaki 250 KXF250-09. Kännetecken för den är att det sitter Kumlins fjädring på och högra bakkåpan är sprucken annars är den i originalutförande. Har ni sett eller hört något så hör gärna av er på 0702711289.
Första ggn på Åsen eller? Vad tyckte du om den banan? Där har man lagt många varv... Den var roligare förr innan de gjorde om Trösen i slutet av rakan.
Många knäskrapskurvor(även kopplingskåpa+avgasrör+fotpinnar innan jag ställde om fjädringen) var det också ..
HAHAHA skrapa avgasrör på en duke Det skulle jag vilja se med egna ögon hur fan man lyckas med om man inte vurpar då förstås... Och kopplingskåpan också
///Micke
Inga problem, bara att följa med till Gelleråsen nästa gång. Det var i den högerhålnålskurvan efter esset. Ejjen eller vad den nu kallas. Jag var nära att vurpa när de tog i men vurpade ej. Det skrapade till ordentligt när kopplingskåpan tog i, i alla fall. (Det är avgasröret som går under motorn och inte helt omöjligt att skrapa i om man har felinställda dämpare. Om de är inställda på komfort tex.)
K-Man
Jag hade itne kört dit förut o tog säkraste vägen, skövde, mariestad upp. Den var itne värst rolig förutom några km innan degerfors. Jo iofs den risken finns också men då sitter man bekvämt iaf
nån som är sugen på sviesta på torsdag
Då måste de vara en felbyggd hoj juh haha
Vafan skrapa pga av comprision är juh inte samma sak som att skrapa pga nedlägg fusk
///Micke
Jag är eventuellt på, kan inte säga 100% än pga jobb... kan man få något nummer till er nässjö-killar så jag kan kontakta er?
blir det som sist, över kisa/åtvidaberg?
Tjena,, hör av dig till Niclas han åker från jkpg o möter oss i solberga eller vf de e där vid rondellen...
Ha de
Japp, fick ett sms ifrån honom innan. Jag är på förutsatt att jag har hojen klar imorgon!
Vilka blir det mer förutom Niclas, du å jag? Ingen mer här inne som är på?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|