E.Bulén
Gudomlig sporthojare
Jäkligt fin hoj tegheim!
Dom kan göra fina vita måln enligt eget test
Dom kan göra fina vita måln enligt eget test
Last edited:
Jäkligt fin hoj tegheim!
Tack tack! Är nöjd än så länge, har ju bara kört den några km i våras
Ikväll skruvade jag loss sidokåpan och toppkåpan på thunderacen. Imorgon ska jag lämna in dem på lack. Har gått varv efter varv runt hojen och letat skador. Fattar inte hur den klarade sig som den gjorde. Ett plastfäste har gått av på den kåpan som ligger under gashandtaget, men de ska ändå bytas. Sen har rör-ramen till lyset fått en kyss, men inga plast skador konstigt nog.
Har funderat fram och tillbaka ang det här med omkullkörda hojar + försäljning. Jag har bestämt mig för att vara helt ärligt och dokumentera allt och visa upp vid annons. Är jag dum då? Hade jag varit köpare hade jag hellre vetat all historia bakom en hoj.
Jag ska se till att den är i skick som ny, men ändå. Ärlighet varar längst, eller?
I detta fallet, nä. Det är möjligt att det är snällt, men affärer handlar inte om att vara snäll, det handlar om att få max betalt för varan.
Gör iordning hojen till nyskick, så kan du sälja den utan att berätta utan att ha ågren för det. Är något fel skall man självklart berätta det, men varför väcka hunden som sover?
/ Jens
Då får väl alla som läst detta på sporthoj sitta på lite hemlig info då Jag ska iaf se till att den inte skäms för sig och att nya ägaren blir lika nöjd som jag är!
Kan man pruta på något som är åtgärdat och inte syns ett spår av? :S
Jag tror inte jag hade kunnat det..
Du kan ju inte pruta på det om du inte vet om det iaf. Och om du får reda på det, men ändå inte kan se skymten av det, så är det oxå svårprutat. Elle?
Ikväll visas matchen mellan mitt favoritlag New England Patriots och ärkerivalerna Indianapolis Colts på Viasat Sport så jag kommer att sitta bänkad från kl 19:30. Finns det några fler footballfans här i stan så vore det lite roligt om ni kom över på en RIKTIG fotbollskväll
Matchen börjar visas 19:45 (eftersändning från i natt så förhoppningsvis slipper vi många av avbrotten) och jag bor på Skridskovägen i Hovslätt. Hör av er!
Du sätter sprätt på dina lånade CSN-pengar märker jag
Ikväll visas matchen mellan mitt favoritlag New England Patriots och ärkerivalerna Indianapolis Colts på Viasat Sport så jag kommer att sitta bänkad från kl 19:30. Finns det några fler footballfans här i stan så vore det lite roligt om ni kom över på en RIKTIG fotbollskväll
Matchen börjar visas 19:45 (eftersändning från i natt så förhoppningsvis slipper vi många av avbrotten) och jag bor på Skridskovägen i Hovslätt. Hör av er!
Det var en GRYM match. Mycket poäng och en nagelbitare in i det sista. Har den på VHS om du vill låna. Spelade in eftersändningen så det är inte mycket reklam heller.Synd man missade detta inlägg..
Om jag inte minns helt fel så såg jag dem live 2005 (och många andra nfl/college matcher), kan klart rekommendera en tripp dit, fantastisk stämmning före, under och efter matcherna!
Det var en GRYM match. Mycket poäng och en nagelbitare in i det sista. Har den på VHS om du vill låna. Spelade in eftersändningen så det är inte mycket reklam heller.
Det blir säkert fler Footballkvällar, Superbowl är nästan tre månader bort ju.
äh vem vill se fotboll när viasatmotor visar massa fina 500race med rainy doohan gardner o pöjka !?
Det ena behöver inte utesluta det andra.äh vem vill se fotboll när viasatmotor visar massa fina 500race med rainy doohan gardner o pöjka !?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|