Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
:rofl

Räknas PC-spel som sport? Några få muskler används ju och puls får man när en Juggernaut kommer emot en :tungan

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Superbowl 44, 7 feb 2010

Hojta till vid nästa tillfälle, så kommer jag oxå å kikar..! :tummenupp :)
//Flying Finn

Synd man missade detta inlägg.. :mad:
sb-head-logo.png
Ska vi planera in en Superbowlkväll?? Söndag 7e februari lirar de i Florida. Det blir en uppesittarnatt men det är på östkusten så tidsskillnaden är minsta möjliga.

Last edited:

Almqvist

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2008
Hoj
Triumph Daytona 675 -07
de har lagt upp lite preliminära tider till sviestas kvällkörningar nästa år.. ser bra ut..
btw pcrNiklas på modern warfare

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08
Öl och ljugarkväll i vintermörkret? Samla ihop lite hojfolk och se vem som är snabbast med burken, för vi vet ju redan vem som är snabbast på hojen, eller? :D

Almqvist

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2008
Hoj
Triumph Daytona 675 -07
japp tycker jag med låter som ett bra förslag.. för tegheim vi vet ju vem som är snabbast i depån :D

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Öl och ljugarkväll i vintermörkret? Samla ihop lite hojfolk och se vem som är snabbast med burken, för vi vet ju redan vem som är snabbast på hojen, eller? :D
Låter supernajs! Får man komma? Bör man träna på Moto GP-spelet eller? :)

Rossi och Spies är väl snabbast?

När och var?

Last edited:

Tegheim

Gick med
24 Jun 2008
Hoj
Låter supernajs! Får man komma?

Rossi och Spies är väl snabbast?

När och var?

Alla får väl komma? :) Jag vet inte vart och jag vet inte när. Jag skäms inte, men jag är nässjöbo själv, så att arragerna något härikring vore både besvärligt transportmässigt och utelivet kallas inte uteliv här borta :)
Jag anser att jönköping borde vara platsen att samlas. Vart vet jag dock inte :) Slängde bara ur mig ideen :)

Rossi har jagat mitt bakdäck hela säsongen, elle?

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Tomtemössa obligatorisk? :tomten

Jag blir förhoppningsvis pappa nån gång denna vecka så jag vet inte hur det ser ut med fritid den närmaste tiden men går det så går det.

Jag föreslår även en hojtur med tomtemössor på hjälmarna på julafton eller juldan om det är torrt på vägarna.
:squid

edit: InköptFinns det nån här i närheten som har ett kedjenitarverktyg? Jag skulle gärna låna ett sånt en dag. K5'an har fått nytt drivpaket och det skulle vara trevligt att nita det på rätt sätt.
Jag åker gärna och hämtar och lämnar.

edit: Hittade ett märkesverktyg hos MC-Proffsen till riktigt bra pris. God Jul Linda! :tummenupp

Bifogat

• Kedjebyte.jpg
    Kedjebyte.jpg
    91.6 KB · Visningar: 63
  • Chaintool.jpg
    Chaintool.jpg
    63.2 KB · Visningar: 55
Last edited:

Almqvist

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2008
Hoj
Triumph Daytona 675 -07
tjena grabbar.. är det någon av er som har berik helställ.. jag funderar på att handla och funderar på storlek är 177/67 kg.. är 48 i typ allt annat så borde väl vara det i ställ med.. men nån som har erfarenhet av berik ställen, både kvalite och storlek?????

wima

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
tjena grabbar.. är det någon av er som har berik helställ.. jag funderar på att handla och funderar på storlek är 177/67 kg.. är 48 i typ allt annat så borde väl vara det i ställ med.. men nån som har erfarenhet av berik ställen, både kvalite och storlek?????

Har använt ett Berik känguruställ i 4 säsonger nu och det är bra kvalitet, klarat 6 vurpor och har bara bättrat på ett par sömmar efter dom. Är 180/78 och har haft stl 52, har samma stl på Arlen Ness raceställ.

Tegheim

Gick med
24 Jun 2008
Hoj
Är du verkligen så liten niklas? jag har storlek 52 i mitt ställ och de är trångt! Du får gärna komma förbi och klättra i det om du vill.
177cm/79kg

Almqvist

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2008
Hoj
Triumph Daytona 675 -07
ja bröst och bringa som en spädkalv och axlabred som en snok som de säger på jobbet :).. tänkte jag ska försöka titta in till albin nån eftermiddag och testa lite ställ..

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Hojåkning på julafton ser dystert ut. Det är mycket snö på min gata. Jag lär inte komma runt första svängen ens :crash

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Är du verkligen så liten niklas? jag har storlek 52 i mitt ställ och de är trångt! Du får gärna komma förbi och klättra i det om du vill.
177cm/79kg

Jag som är 175/70-73kg har 48(Spyke = små storlekar). Det ska sitta ordentligt på krôppa..

Wima: Ditt ställ kanske håller, men du ser värre ut än watza :tungan

/ Jens

Tegheim

Gick med
24 Jun 2008
Hoj
Jag som är 175/70-73kg har 48(Spyke = små storlekar). Det ska sitta ordentligt på krôppa..

/ Jens

Haha, jo, men jag kunde inte knäppa dragkedjan på stl 50, och knappt gå upprätt de första veckorna utan falsett i stl 52 :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras