Räknas PC-spel som sport? Några få muskler används ju och puls får man när en Juggernaut kommer emot en
KMan75..... jag har lagt till dig.Antar att du spelar Modern Warfare 2. Jag heter Katana109, så passa dig
Vad har du för nick?
Håkan
Hojta till vid nästa tillfälle, så kommer jag oxå å kikar..!
//Flying Finn
Synd man missade detta inlägg..
Öl och ljugarkväll i vintermörkret? Samla ihop lite hojfolk och se vem som är snabbast med burken, för vi vet ju redan vem som är snabbast på hojen, eller?
Låter supernajs! Får man komma? Bör man träna på Moto GP-spelet eller?Öl och ljugarkväll i vintermörkret? Samla ihop lite hojfolk och se vem som är snabbast med burken, för vi vet ju redan vem som är snabbast på hojen, eller?
Låter supernajs! Får man komma?
Rossi och Spies är väl snabbast?
När och var?
tjena grabbar.. är det någon av er som har berik helställ.. jag funderar på att handla och funderar på storlek är 177/67 kg.. är 48 i typ allt annat så borde väl vara det i ställ med.. men nån som har erfarenhet av berik ställen, både kvalite och storlek?????
Är du verkligen så liten niklas? jag har storlek 52 i mitt ställ och de är trångt! Du får gärna komma förbi och klättra i det om du vill.
177cm/79kg
Jag som är 175/70-73kg har 48(Spyke = små storlekar). Det ska sitta ordentligt på krôppa..
Wima: Ditt ställ kanske håller, men du ser värre ut än watza
/ Jens
Jag som är 175/70-73kg har 48(Spyke = små storlekar). Det ska sitta ordentligt på krôppa..
/ Jens
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |