Va bra för dig. De tog som sagt 1000 kr och dessutom är kåpan helt fel blå. De ska få göra om jobbet nästa vecka. Den är alldeles för ljus i färgenKåplackning...
Lackade nedre delen av min sidkåpa.. en halv sidkåpa då. de tog inte JS i Ljungarum mer ön 600-700:- om jag inte minns helt fel. Mycket nöjd med resultatet, dock kanske de är en tacksam färg att lacka..
Svart med flake...
Får testa på Alm's i Nässjö när jag ska lacka min CR500 ram nu i dagarna. Kanske inget komplicerat job iofs...
Vid midnatt på söndag börjar Superbowl! Nån som kommer över till mig och kollar?
Vid midnatt på söndag börjar Superbowl!
Du ska inte röka de där sakerna så tidigt på helgen!Vad hände med gamla vanliga hederliga SuperMAN? Super-bowl = Super Skål
Synd att de inte är ett verb
Vid midnatt på söndag börjar Superbowl! Nån som kommer över till mig och kollar?
Det tycker jag. De som hade oddsen emot sig, som aldrig nånsin nått Superbowl, som kommer från en stad nyligen förstörd av en orkan och i stort behov av glädjeämnen vann över favoriterna. "You got to root for the underdog!" Colts har varit lite FÖR bra under säsongen tycker jag så Saints förtjänade mitt stöd.vann rätt lag?
Kul att ni kommer 'hem'! (en av er iaf) och välkommen hit Fille!Ingen som vet ett garage som man kan hyra? Vart det ligger spelar inte så stor roll eftersom det är endurohojarna som ska stå där (2 st).
Alla tips e välkomna!
//Emmi & Philip på väg till Jönköping
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |