Tack, men tyvärr har vi redan dammsugit blocket och samtliga hyresvärdar i Jönköping. Det garaget du länkade till var redan uthyrt
Kan finnas plats i garaget jag hyr. Emmi har mitt nr..
/Micke
Tack, men tyvärr har vi redan dammsugit blocket och samtliga hyresvärdar i Jönköping. Det garaget du länkade till var redan uthyrt
Ingen som vet ett garage som man kan hyra? Vart det ligger spelar inte så stor roll eftersom det är endurohojarna som ska stå där (2 st).
Alla tips e välkomna!
//Emmi & Philip på väg till Jönköping
Mike - Låter schysst, Emmi hör av sig!
Goffe - Nej garage kommer vi behöva tillsvidare. Men fungerar nåt av dina alternativ längre än bara vintern får du gärna höra av dig!
Tack skall ni ha!
woohoo.. fick mitt nya skinnställ igår.. om nu bara snön kunde försvinna
Whoooo jag ska beställa mig en ny Snowboard idag
///Micke
Är de nån av er som känner till några firmor i trakten som tar på sig blästrings jobb. Då dom flesta lackfirmor inte längre kände för att hjälpa mig och lacka crossramen, tack vare de strålande vädret så har dom fått masser att göra med plåtskador och lackning samt en del bara inte ville ta jobbet då dom ansåg att de inte var värt pengarna.
De få som kunde göra de hade inte möjlighet att blästra utan bara slipa, och att slipa hela ramen skulle kosta skjortan. Så här är ja då.
Lacken kan jag alltid fixa men blästringen var värre.
Tips ??
Om du kan och vill åka lite längre finns Industriservice i Vaggeryd som blästrar allt möjligt. Vejo i Månsarp har ett blästerskåp men det är kanske för litet för en ram. Vejo pulverlackar också.
Är de ...
Är de nån av er som känner till några firmor i trakten som tar på sig blästrings jobb. Då dom flesta lackfirmor inte längre kände för att hjälpa mig och lacka crossramen, tack vare de strålande vädret så har dom fått masser att göra med plåtskador och lackning samt en del bara inte ville ta jobbet då dom ansåg att de inte var värt pengarna.
De få som kunde göra de hade inte möjlighet att blästra utan bara slipa, och att slipa hela ramen skulle kosta skjortan. Så här är ja då.
Lacken kan jag alltid fixa men blästringen var värre.
Tips ??
Mja är inte så sugen på att slipa ner hela ramen då de finns att göra med detta. En stålram från en gammel Honda CR500... Så kan jag betala nån att blästra den för en billig peng så why not och spara lite tid och tålamod...
Jag blir av med mitt garage from. 1 maj, så jag söker nytt garage på Liljeholmen. Gärna med plats för två hojar. Skötsam, håller ordning och reda och trevlig kille
Har du plats på Liljeholmen eller i närheten pm:a, maila pontus@lepont.se eller ring 0703506761!
Samma här, letar också garage för två hojar... Om du hittar något större och behöver dela så hör av dig!
Förresten alla, vad sägs om nån öl ute nån kväll? Skulle vara skoj nu när man precis är inflyttad i stan igen!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|