manglan
Ny medlem
nyktrat till?
Oja... Är lagom mycket levande idag...
nyktrat till?
Om det är någon mer här som brukar springa så säg till, brukar bli ca en mil. Har 2 lopp att träna inför, inför beachen skös av garagegymmet hemmavid och jobbet.
Du klagade inte när du körde min 750......Kalle.. ja... det måste ju börjas tidigt för att vänja sig vid utslagen som den loggan framkallar
Suzuki orginal 'Baby silencer'. Beställde på CI'sSweet, var hittade du den?
Du klagade inte när du körde min 750...
Suzuki orginal 'Baby silencer'. Beställde på CI's
Vad blev det för båt?
En Storebro Commander 5000... hahaha nedå det blev en Ryds 478 GT 07 med en Suzuki 50hk fyrtakts motor samma årsmodell Självklart måste man ha lite Sukka kvar ....
Du borde ta en tripp till St Tropez, sjukt kaxig hamn! Bilderna från hotellet när vi var där 1:a ggn. Vill man se båtar ska man vara där typ 1:a maj och andra storhelger. Man får aldrig se något sådant i sverige. Där slipper man brats som sprutar champangne på pappas båt.
Vad har du båten till, lek, fiske? Fin båt iaf! Har oxå en sukka motor, dock mindre och äldre.. 15 hk för fiske.
Jag gjorde misstaget att sälja min Aprilia i höstas och insåg ganska snart att det suger att ha ett tomt garage så nu står det en ny Aprilia i garaget och väntar på våren
Det bidde en Gen 2 Tuono Factory
är de en kul hoj? Har bara kört gammel millen, den är tung och stor..
Du klagade inte när du körde min 750...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |