Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Är det någon som har ett spjällhus till en VAG AEB motor liggandes som jag kan låna och testa med? passaten vill inte starta och jag börjar nu faktiskt bli ganska arg på den. Om det är någon som är duktig på dessa motorer skicka ett PM.

mvh zuperbulle med citronsmak

min passat lider av syndromet, fylla på diesel, tanka olja.
Goffen är VW-mek på Atteviks. Bor dock inte här i stan så jag vet inte men messa honom och kolla.
 
Last edited:

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Jag tänker iaf prova RC8R INNAN Goffen kör den.. Gick sådär sist han skulle testa. :näsblod
Hahaha! Ja, det minns jag. Synd att jag inte var kvar och fick se det. :rofl Jag vill köra Superduke R igen. Den gav mig mkt större leende än RC8R'en.

Inget datum är klart än eller??
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Hahaha! Ja, det minns jag. Synd att jag inte var kvar och fick se det. :rofl Jag vill köra Superduke R igen. Den gav mig mkt större leende än RC8R'en.

Inget datum är klart än eller??

intet vad jag vet, bara att det är mellan 12/4 - 8/5. Nybergs m. kanske vet? Håller med om R:n, skitkul hoj!
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Synd att de kostar så mycket... :(

Då får man se fram emot fet skatteåterbäring! Men visst, alla nya hojar är dyra. Vet inte Emmi när KTM dagen är?

Snart Elmia, ska bli gott att köra lite hoj, kanske se på fina hojar där, har många bilder sen förra året på riktiga klassiker :tummenupp

Sen kanske man ska gadda sej igen.. :yoparty
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Måste inhandla nytt batteri idag så man kan få liv i Gixxern hemma. De har ju varit väder för lite turer ett par dagar nu och så har man fått titta på alla som susat förbi på sina hojar... Men Påskhelgen måste man få komma ut med henne lite.

Sen blir de Elmia på lördagen för egen del, funderade med på om man skulle gadda sig eller rättare sagt gjort de i ett år nu. vill göra en Japansk half sleeve. Vem gör de bäst i trakterna ??
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Nice :) Vart ska du köra / Kör du ??? Jag är med sugen på att köra en Sleeve. Funderar på Angelfire tattoo i Sävsjö riktigt duktiga där :)

/Micke


Har en på insida överarm, sen blir det koi troligtvis på mage/sidan och sen lite text på magen om jag bara kommer på vad det ska stå. En polare till frugan som kommer hit då och då, smidigt!
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Det är ingen särskild KTM-dag utan provkörningarna är på de democyklar som finns hos handlarna.
 

_rills_

Guest
Tja!

Tänkte höra med er som bor nere i jöänköpingstrakten hur det är med sölder på hojar! Tjejen pluggar i jönköping och bor på hmmm...torpa kanske det hette och tanken är att jag ska ta ner hennes hoj strax.

Funkar det att ha den ute lite undanskymmt?
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
På torpa skulle jag säga Niet inte förvara utomhus. Men de är rent allmänt, möjligt att de kan finnas undantag med innegårdar osv.
 

_rills_

Guest
Ah ok, aja det löser sig nog förhoppningsvis =)
Man måste ju ta ner den så man har en hoj att köra när man är i jönköping.

Har ni nå fina hojvägar då? är inte så berest i do traktera, har bara varit i själva "staden" när jag varit nere nu eftersom hon började i höstas på skolan.
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Svarade på en annons, en -08 1000. Frågade om var och när man kunde göra affär.

Fick svaret att priset på denna VW Sharan var ****, fick tom bilder på biljäveln.

:confused:
 

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Ort
Nässjö
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08
Svarade på en annons, en -08 1000. Frågade om var och när man kunde göra affär.

Fick svaret att priset på denna VW Sharan var ****, fick tom bilder på biljäveln.

:confused:

Fattar nada :)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top