_rills_
Guest
Jodå, nog har vi några fina vägar. Kolla vägtipsen Jönköpings län. Vad är det för hoj ni tar ner?
Får ta och kolla där, En 99 gsxr 750 streetfighter
Jodå, nog har vi några fina vägar. Kolla vägtipsen Jönköpings län. Vad är det för hoj ni tar ner?
Får ta och kolla där, En 99 gsxr 750 streetfighter
Den verkar ha haft många kostymer din 750. Orginalkåpor på avataren (fiiiin) vit på Basen (din pixbox) och nu är den streetfighter...
Hur kör du?
Som en gixxer ska köras hoppas jag. Femsiffrigt på varvräknaren!
Du har inte en bolt-on dämpare liggandes? Vill ha en till min '98:a.
Det är dåligt med hojar ute på vägarnasitter ni o putsar gaffelben i garagen eller vad pysslar ni med.
Har fullt upp med att försöka köra in den nya pärlan så man kan börja plåga den på riktigt snart.
Det är dåligt med hojar ute på vägarnasitter ni o putsar gaffelben i garagen eller vad pysslar ni med.
Har fullt upp med att försöka köra in den nya pärlan så man kan börja plåga den på riktigt snart.
Skulle idag göra service på hojen, och lite annat småfix. Packar upp oljefiltret, och döm till min förvåning när filtret är begagnat!!! Lacken bortskavd och en del olja kvar i det... lack man blir!
Mailat om nytt ifrån louis.de nu... hoppas de har en generös policy och skickar med en massa extra godis som plåster för min inställda hoj-helg
BTW, jag letar fortfarande garagetplats på Liljeholmen... börjar bli desperat!
Ingen som ska till Kinnekulle 21 maj med SMC här?
Men alltså börja serva nu? nu ska ju fan ha kört i 1 vecka nu minst, jag körde ju första turen idag
Men alltså börja serva nu? nu ska ju fan ha kört i 1 vecka nu minst, jag körde ju första turen idag
Jag måste serva min hoj, stora 1500 mila servicen. De skulle ha 6000 kr på nybergsmotor. Eller 2500 kronor på endast ventiljusteringen. Helt galet ju! Hur fan ska man ha råd med det. Gör man den själv så får man ju ingen logg i KTMs databas och ingen stämpel...
Du har ju en '05:a. Hur lång garanti har du?Jag måste serva min hoj, stora 1500 mila servicen. De skulle ha 6000 kr på nybergsmotor. Eller 2500 kronor på endast ventiljusteringen. Helt galet ju! Hur fan ska man ha råd med det. Gör man den själv så får man ju ingen logg i KTMs databas och ingen stämpel...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|