Jag körde idag oxå äntligen!
Du har ju en '05:a. Hur lång garanti har du?
Min motorgaranti har gått ut nu (fem år) så jag kommer att göra all service själv i fortsättningen och spara kvitton på slitdelarna. Endast om insprutningen ska synkas åker jag till verkstan.
Jo men jag bor 120mil norrut hehe
körde 5 mil idag och så började hojen(ktm) att låta konstigt från kopplingen, förbannat, och så ska man ner till eran stad till nästa helg så ingen körning då
Så ser ni en norrlänning med sh tröja som gråter så får ni dra en wheele förbi så kanske jag blir på lite bättre humör
Ingen aning. Det ingår i stora servicen iaf (2400 mil) De kollar väl så att flödet är lika och att TPS'en står rätt osv.Dum fråga, men varför måste man synka insprutningen på en hoj?
Vill jag lova. Inlägg från 04:28. Nattjobb?Ja det blev sent..
Ja det blev sent.. studentekonomi kallas det. Jag kunde inte hålla min tradition med att ta ut den till påsk, blev en vecka sen. det blev en kort tradition.. ett år Börjar du känna dig vilsen när du kommer ner så finns det många emigrerade norrlänningar här, så din dialekt kan komma till användning
Det var inte bara så att kopplingen höll på att frysa fast?
..morgonstund har guld i mund
Ingen aning. Det ingår i stora servicen iaf (2400 mil) De kollar väl så att flödet är lika och att TPS'en står rätt osv.
Man kanske skulel glida förbi Nybergs motor i heglen.. är ju nån Vårfest där. Man kan bänka hojen på deras Dyno-Jet bänk bland annat.. Tänkte kolla om de fanns nån kul demo hoj man kan testa.. Typ nån offroad bara för att känna på de med.
vart när hur? vägbeskrivning tack! vilsen norrlänning som man är
vart när hur? vägbeskrivning tack! vilsen norrlänning som man är
Man kanske skulel glida förbi Nybergs motor i heglen.. är ju nån Vårfest där. Man kan bänka hojen på deras Dyno-Jet bänk bland annat.. Tänkte kolla om de fanns nån kul demo hoj man kan testa.. Typ nån offroad bara för att känna på de med.
Du har ju en '05:a. Hur lång garanti har du?
Min motorgaranti har gått ut nu (fem år) så jag kommer att göra all service själv i fortsättningen och spara kvitton på slitdelarna. Endast om insprutningen ska synkas åker jag till verkstan.
jag ser en massa hojar som åker själva i stan...åker ni aldrig ihop?..eller kör ni interna kontakter?!!
jag som inte kan, skulle uppskatta jättemycket om någon/några ville visa fina vägar...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|