E.Bulén
Gudomlig sporthojare
Jag dricker gärna öl. Mycket och ofta
valfri fredag eller lördagskväll och jag är på!
Nu har även dottern rätt utrustning!
Tjena
Nyinflyttad i stan, å känner inte allt för många här. Så skulle va trevligt att lära känna lite hoj folk härifrån!
Pluggar till mc-meck å har hamnat här för att göra min praktik resten av våren, så nu får man gå å "mysa" med hojar hela dagarna
Så vad gör alla andra hoj tokiga där ute nu innan säsongen dragit igång på riktigt? Meckar för fullt?
Så att ta en öl eller lite garage häng med andra likasinnade skulle inte va helt fel!
Haha, blev ju nästan som en kontakt annons de här
/ Rickard
Var praktiserar du? Jag bor intill en av hojbutikerna i byn. Man kan ju gå förbi och säga hej om det är denTjena
Nyinflyttad i stan, å känner inte allt för många här. Så skulle va trevligt att lära känna lite hoj folk härifrån!
Pluggar till mc-meck å har hamnat här för att göra min praktik resten av våren, så nu får man gå å "mysa" med hojar hela dagarna
...
/ Rickard
Ingen abstinens här inte om att få köra hoj igen, får väl ta en sväng på Elmia Custom Motorshow för att stilla nerverna i Påskhelgen.
Men man får väl samlas över en öl snart antar ja ?! varit en del indikationer på de i tråden men verkar inte blivit nån som kommit till skott ?!
Om det är ok väder och jag jobbar på hemmafront så hänger jag gärna med till elmia, behöver se om jag kommer ihåg hur man slangar..
Jag har ett biljardbord som sällan används, så om folk är sugna på en öl/biljard kväll så är huset till förfogande. Häng på "runken-rickard" och ni som vill..
Om det är ok väder och jag jobbar på hemmafront så hänger jag gärna med till elmia, behöver se om jag kommer ihåg hur man slangar..
Jag har ett biljardbord som sällan används, så om folk är sugna på en öl/biljard kväll så är huset till förfogande. Häng på "runken-rickard" och ni som vill..
Nu har även dottern rätt utrustning!
Jag är på Nybergs motor, bara att komma in å säga hejVar praktiserar du? Jag bor intill en av hojbutikerna i byn. Man kan ju gå förbi och säga hej om det är den
Tjena runkiz! välkommen
Jag har ett biljardbord som sällan används, så om folk är sugna på en öl/biljard kväll så är huset till förfogande. Häng på "runken-rickard" och
ni som vill..
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |