Gör Mascot stålomspunna bromsslangar under tiden man väntar?
Vilka finns det mer i stan som gör stålomspunna bromsslangar snabbt komplett med kopplingar osv?
hydroscand, bra trevlig personal
ta med dig dina gamla slangar bara så vinklarna blir rätt. går inte vrida en stum stålslang ifall vinkeln blir fel
Jag har RIKTIGT bra rabatt där genom jobbet. sms,a ifall du vill ha lite assistans. (jobbar mitt emot hydroscand, typ)
Gött, får svänga förbi där och kolla! Har för mig att jag varit där innan i ett slangärende och åkte därifrån pga. priserna... får se hur det är nu då
Det var du som hade en Er6:a innan? Jag har nog inte kvar ditt nummer... bytt upp mig till världens bästa pryl - iphone!
Någon som ska till Kinnekulle på fredag? Vi är två st som ska upp!
japp jag har bytt upp mig till en engelsk. Vad är de för körning på kinnekulle?????Gött, får svänga förbi där och kolla! Har för mig att jag varit där innan i ett slangärende och åkte därifrån pga. priserna... får se hur det är nu då
Det var du som hade en Er6:a innan? Jag har nog inte kvar ditt nummer... bytt upp mig till världens bästa pryl - iphone!
Någon som ska till Kinnekulle på fredag? Vi är två st som ska upp!
Vi åker ju på torsdag oxå till Sviesta! Någon annan som ska med upp? Om vädret håller såklart
Det hade varit ball men torsdag är lastningskväll för hojarna Hoppas på fler Sviestads-kvällar framöver dock!
Det är smc-kurs, eller som dom kallar det nu för tiden; Avancerad Kurs Sporthojskurs steg 2!
Finns platser kvar tror jag!
Jag, Danne o Kman är på!
Ska du ha handgjort? Jag köpte mina från HELvetet Snygga och man får välja färg på både slangöverdrag och banjos. HEL-nöjd!Gör Mascot stålomspunna bromsslangar under tiden man väntar?
Vilka finns det mer i stan som gör stålomspunna bromsslangar snabbt komplett med kopplingar osv?
Suicidal då eller?Hehe.. om det ändå hade vart pytagoras. Med en sån ljudbok hade jag vart livsfarlig även på en 25 moppe.
Häng med då! Eller jobbar du?Fan, den hade man ju velat åka på..
Okej, där stred de mot lagen med 20 kr. Max 10 % över överenskommet pris! Han kanske menade 350 kr + moms / styck ?
Lufta ordentligt och akta beläggen! Bromsvätska på beläggen är obra!
Ja luften går ju till högsta punkten. Lägg nåt mellan beläggen på det lösa oket när du luftar så att inte kolvarna åker ut för långt. Viktigt att få bra känsla i handtaget, annars har du luft nånstans.
Har luftat och luftat, får inte till riktigt den känslan jag skulle vilja ha. Ska testa att montera loss ena bromsoket, hålla upp det en bit och lufta. Är ju en slang som går emellan oken över framskärmen, kanske luft där... :S
Jag frågade honom om det var ink. moms, ajjemän sa han!
Så, då har man beställt en ny hjälm på FC Moto i Deutchlandet!! Ska bli intressant o se hur de sköter sig
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |