Vi kanske skulle ha en slip-on-parad utanför Mr Mike?
ELLER INTE
///Micke
Fan. Jag har ju precis bytt bakdäck. Skulle ha dragit en sista FaKcyoU börnout på östra storgatanELLER INTE
///Micke
Fan. Jag har ju precis bytt bakdäck. Skulle ha dragit en sista FaKcyoU börnout på östra storgatan
nån som är med på en liten sväng senare i em om det håller upp? sitter och funderar.....
Jag och D@nne körde Sandseryd, Kråkebo, Bondstorp, Tranemo. Skitfina vägar, inget grus. Så kul!! Det blev t.o.m för varmt med jackan utanpå.
Ny bromsbeläggen fram greppar riktigt gött så nu är det enfingerbroms även på gamla 750'n (den har radialbromspump - ej orginal) och nya Michelin Power 2CT bakdäcket passar hojen fint!
'fint väder kommer det att bli också. Yr.no lovar 19'C och halvklart tors-fre-lör
Just då alla tentor ligger.... f...a..n
Hade gärna kört lite idag men denhär jäkla matten..
Såg en jäkla massa hojjar idag. Det borde väl inte vara så svårt att få ihop 10-15 pers för en runda någon dag?
Spela in en ljudbok med matten, och öva huvudräkning när du är ute o kör Men kom använda bara Mp3-spelaren i ena örat, gärna höger, så du hör när vi kör om dig när du kört fast på pytagoras sats
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|