Fråga till er alla:
Finns det intresse för ett eget underforum i delen MC-grupper här på Sporthoj. Typ Jönköping med omnejd alt Jönköpings Län?
Jag gillar Göteborgsforumet som har allt lokalt man kan behöva prydligt uppdelat i olika Stickys.
Det blir ju enklare att hitta samåkningar och grus/polisvarningar för hela länet så. Vi åker ju ofta på längre turer i länet.
Jag vet att det har gjorts ett försök tidigare men inte lyckats så därför kollar jag intresset med er först.
Vad tror ni? Tryck Bra/Dåligt på detta inlägg så vet jag vad ni tycker
Du kommer snabbt in i de, får ta de med en nypa salt och bre på värre själv...
Jag kan medge ett misstag jag gjort i år Körde en provrepa på K5'an härom dan utan att kolla lufttrycket i däcken innan. Hade under två kilo i framdäcket. Ingen fara men lite tungstyrt. Tips från coachen är att kolla däckstryck ofta!
ja tycker det är lite tanigt med aktivitet i denna tråd men jag kanske är van vid västerås-remsornas forum, det går fortare där....
en egen forumsdel skulle absolut underlätta....
Då ska jag kontakta Swedie och be honom starta ett Jönköpings Län-forum.
Nån som är ledig imon? Vädret ser ut att bli hyfsat imon men sämre tis-ons
Japp, har andra kåpor på K5'an nu.
Sväng höger mot Olsbo efter Dumme mosse så kommer ni ut i Bottnaryd. Slipper ni Rv40 lite
Japp, har andra kåpor på K5'an nu.
Sväng höger mot Olsbo efter Dumme mosse så kommer ni ut i Bottnaryd. Slipper ni Rv40 lite
Jag och B.A.D.D kör en liten sväng mot vårgårda. Om någon vill hänga på så tankar jag på preem jordbron kl 15.30. kan ändra till 16 om någon inte hinner.
Tyvärr blir det lite transportsträcka på rv40 men den som väntar på något gott..
Kom igen nu!
Tvättade skinnstället igårkväll och smorde in det nyss. Hur får jag det torrt snabbast utan att riskera att förstöra det?
DU tvättade väl inget skinnställ!? JAG gjorde det!
DU tvättade väl inget skinnställ!? JAG gjorde det!
OooOpsss Ja men jag stod i det iaf hehe.
jäklar nu e hon här och spionerar
Trevlig tur idag. blev det 25mil? klantade till det med trippmätarn så jag vet inte om jag räkna rätt
Nä, jag hoppades på att var inkognito ett litet tagLetade efter lite bilder men hittade inga MEN jag vill oxå köra enduro i jungeln!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|