Ja, 10'C här på Rosenlund nu Global uppvärmning? I helv*te!...och de vackra och varma vädret ...
Ja, 10'C här på Rosenlund nu Global uppvärmning? I helv*te!
Nån som körde kortegen? Hur gick det?
...och kommer du att göra om det?
Måste varit en stor parkering för att komma upp i 200 Föredömlig övningskörning isf Varför E-manda?Ny medlem på forumet att välkomna, hon är lite blyg så ni får gärna bombardera med gb! Emanda heter hon. Ps lägg märke till avataren, det går i 200. MINST
Ja jag körde också med tjejen bakpå i fjol och det är så lagom kul med en hoj som gör 160 km/h på ettan (om man vill) Gick inte att ha kopplingen utsläppt mycketJag körde kortegen med tjejen bakpå.. det är ingen höjdare.. man borde ju kunna köra på ettan på tomgång iallafall...
Måste varit en stor parkering för att komma upp i 200 Föredömlig övningskörning isf Varför E-manda?
Fin hoj!! I övrigt... njaaa Jo, okej då. En gång kanske... så länge man kan 'mörka' det *haaahaa*Det får du fråga henne om Jag behöver köpa en kamera och en ny mobil.
Fin bild hehe
Fin hoj!! I övrigt... njaaa Jo, okej då. En gång kanske... så länge man kan 'mörka' det *haaahaa*
Köpa kamera-mobil kanske???
Only when we risk death, do we feel most alive!!!Man ska överväga innan man äntrar dödsskuggans dal... Kanske inte kommer ut levande
Patchen du menar:Edit. Det ser ut som han satt en sånhär längst ner på jackan http://www.hotleathers.com/PATCH-TITS-GO-HERE-P8056.aspx
Man ska överväga innan man äntrar dödsskuggans dal... Kanske inte kommer ut levande
Edit. Det ser ut som han satt en sånhär längst ner på jackan http://www.hotleathers.com/PATCH-TITS-GO-HERE-P8056.aspx
Det var alldeles för seriöst här på sidorna innan så det behövde lättas upp liteOm detta är jargongen här inne så vet jag inte om jag vågar mig in här nåt mer!?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |