blom skrev:ikon kan inte du och jag runka och dricka några bärs till den skivan någon dag
Bärs o Runka?? nänänä....Champagne och Böga är det som gäller i sällskap av Onkel Kånkel...
blom skrev:ikon kan inte du och jag runka och dricka några bärs till den skivan någon dag
fan att jag inte tänkte på detRodentboy skrev:Bärs o Runka?? nänänä....Champagne och Böga är det som gäller i sällskap av Onkel Kånkel...
blom skrev:fan att jag inte tänkte på det
Ikon skrev:Fast jag är inte så förtjust i champagne så jag tar gärna ett par bärs o drar en runk till låten Ökensheiken hassan hom
skulle runka ehh funkaRodentboy skrev:Om vi kompromissar då? Dricker öl och bögar??
Maverick skrev:Nån som ska på Metallica i sommar eller?? en annan åker nog till köpenhamn den 26/5 o kollar på turnépremiären.. hoppas bara att jag kan stå tills dess..
Ikon skrev:Klart det blir Metallica...inte bara det..även slipknot som rockar ännu hårdare
C-J skrev:hallå mannen hur e läget?haft det bra under julen eller?
såginte att du oxå skulle gå på metallica det ska bli tungt,
vet du om linkin park eller P.O.D ska vara förband,det var ju på tal om det
Klart du kommer få användning av kameran i sommar!dan_mille skrev:ni som kan tracka lite med era hojar, om ni vill få en sjysst rulle -04.. köpte en kamera, men använder den i princip aldrig.. så om nån vill låna den så är det bara att säga till!
-en som snart har en röd hoj
The_Wanderer skrev:Klart du kommer få användning av kameran i sommar!
Hur va det "over there" då? gjorde något sköj?
En röd... hoppas du är märkes trogen, saknar det sköna ljudet... ;-)
dan_mille skrev:just det, behöver lite tips o råd.. en present till min far som fyller 50 om ett tag, har tänkt på tex en gammal hoj, en guitar eller liknande.. kom gärna med tips! (prisklass, upp till ca 20000.)
-dannne
Rodentboy skrev:Nyss hemkommen...
Tackar Ikon för en jävligt rolig körning..jag har nog fyllt min idiotkvot för ett tag framöver nu känns det som.
Körning imorrn om vädret tillåter..
Rodentboy skrev:Eftersom man är uttråkad utav bara helvete så sitter man o spånar lite gamla inlägg...
Ikon..kommer du ihåg rundan till ölmstad?
Nostalgimode on.
Scenario: Två motorcyklar på atollen med två tillhörande, oinspirerade förare.
R: Jaha...vad ska man göra då....
I: Åka nånstans typ...till Ölmstad och ta ett bloss?
R: Ojjemen...
O djävul vilken vända det var...en av de skönaste på hela säsongen...
Nostalgimode off.
Ikon skrev:hehe hur skulle jag kunna glömma...då var det fest på riktigt...tyvärr så kommer väl min hoj inte gå så fort nästa säsong
Ikon skrev:hehe hur skulle jag kunna glömma...då var det fest på riktigt...tyvärr så kommer väl min hoj inte gå så fort nästa säsong
BENSON skrev:Vad blir det för klinga bak nästa säsong...
Ikon skrev:inte så extrem,men jag hade tänkt mig 4 eller 5 upp bak och 1 ner fram...nån annan som ska dreva eller kommer jag att åka längst bak själv?
Ikon skrev:inte så extrem,men jag hade tänkt mig 4 eller 5 upp bak och 1 ner fram...nån annan som ska dreva eller kommer jag att åka längst bak själv?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|