Rodent!!! "som en man som ett tåg" är väl The kristet utseende va+Rodentboy skrev:Oroa dig inte..Spenk kommer säkert att ha kvar discohondan nästa säsong också...![]()
Rodent!!! "som en man som ett tåg" är väl The kristet utseende va+Rodentboy skrev:Oroa dig inte..Spenk kommer säkert att ha kvar discohondan nästa säsong också...![]()
Ikon skrev:inte så extrem,men jag hade tänkt mig 4 eller 5 upp bak och 1 ner fram...nån annan som ska dreva eller kommer jag att åka längst bak själv?![]()
![]()
spenk skrev:Dreva? nänä här kör man med ständigt lamellslir och tok slö motor....
....helt otroligt attt den orkar slira på lamellerna![]()
Ingen fara ikon den ständige discotouraren gör dig sällskap i kön!![]()
...eleer som vi brukar posörjiddra: -Kör du först så väntar jag på dig där framme! vanligtvis Jordbron eller Gränna.....![]()
![]()
![]()
o mitt mål för året bli att gå lika bra som du när du e full..Ikon skrev:Bra,då blir målet för nästa år att lära mig wheela lika högt som du gör stoppies![]()
Maverick skrev:o mitt mål för året bli att gå lika bra som du när du e full..![]()
spenk skrev:Rodent!!! "som en man som ett tåg" är väl The kristet utseende va+
Ikon skrev:då kan du lika gärna slänga på gipset igen![]()
Zeb_Macahan skrev:Thailand, 28 grader, massa feber, sol och skont. Tur att det finns sporthoj och internetcafeer pa semestern.
//jaG
Muuuuuhahahahha... tycker de var väldigt likt!!Mr-zx7 skrev:oj jag hittade en symbol för stan´s snyggaste cbr600
![]()
Maverick skrev:Muuuuuhahahahha... tycker de var väldigt likt!!![]()
spenk skrev:....hmmmm svarar inte ens på det inlägget....![]()
men vafan!!! det är ju FREDAG igen![]()
![]()
....och det kommer att bli lite![]()
![]()
ikväll också!!!!!!
Fan va underbart.. här ska man gå ut o ta ett par bärs.. o allt slutar me ett gäng kannor sprit på bongo istället.spenk skrev:JAHA!!!! och var är bilderna!!??![]()
![]()
Maverick skrev:Fan va underbart.. här ska man gå ut o ta ett par bärs.. o allt slutar me ett gäng kannor sprit på bongo istället.
vilken jävla fest.. kan säga att man inte riktigt mår så där superbra just nu..få väl skylla på att man inte riktigt e me i matchen ännu..
![]()
hahahahahahah.. fy fan va han ser ut.., fattar dock inte hur vi kan se så städade ut..spenk skrev:...det ser ut som Clemo inte har tagit en droppe!!!!!![]()
![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy