Jag fick inspiration till detta idag ljuva ljudet..
Du vet säkert redan att många inte vill ha tomgång på crossen men jag säger det ändå. Kan ju räcka med en enklare justering....Sen tog man en repa runt skogen här uppe för att se så allt var i sin ordning. Insåg att man får nog plocka av förgasaren och göra rent samt ställa tomgången. som de är nu så blöddrar den på låga varv och har knappt nån tomgång.
Jag fick inspiration till detta idag:
[YOUTUBE-ID]IGK7zAHkfnY[/YOUTUBE-ID]
Åh, fått huset sålt alltså? Gött!
Du vet säkert redan att många inte vill ha tomgång på crossen men jag säger det ändå. Kan ju räcka med en enklare justering.
Vi som kör CR500 vill definitivt ha tomgång
Ingen fara. Det är ju en Suzuki. Den tål att startasFör fasen K-man har du inte läst någon vintertråd? Man ska inte starta hojen på vintern för då blir det kondens i motorn direcKt och den kommer aldrig mer att starta!!
Ja, två breda remmar över bakdelen och två eller tre remmar på undersidan. En bakom regskylten och en vid fotpinnefästena. Nu får de lite stöd av skjutspinnarna så de är gömda (svårt att skjutsa) men de går ju att hänga längre bak om man vill.Låter bra det =)
Hur sitter B-tema väskorna där bak? Funderar som fan på att köpa mej såna så man iaf kan åka lite längre resor i sommar utan att behöva ta ryggsäck.
Kan man dra remmarna under cutsen så dom låses fast ordentligt?
Har ju inte samma hoj som dej iofs men men..
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|