Herregud vilken avart! Bland det mest absurda jag set...
Vad blev det för picka då? .22?
på två hjul
Jannes
Det märks att det inte är blade-väder.. 2 nya gevär och en pistol på drygt 2 veckor, visserligen 2 luftvapen men ändå Geväret är ännu osynat men det måste vara världens fulaste luftgevär(!).
http://www.jakt-skytte.se/umarex-survival-mod-mx1-p-1516.html?zenid=939e4bb26798c1ab5856d09675814cb6
300:-
Bättre än ett nytt jula för samma pris med kikarsikte ?
"utdragbar förvarings box i kolven" hur har du klarat dig utan innan
Grön / svart färg med camotejp och billigt rödpunktssikte från jula (om det möter mina krav för ändamålet)
Jäkla bra tryck i det var det iaf!
Det blir något att ha på ryggen så man slipper närgångna bilister i sommar.
Säljer jula sikten med licenskrav eller kan man skaffa dylikt utan? Tänker mig en skön 2+1-vägs modd när Stebel-hornet och 100W HID inte förmår att flytta plåtkadavren i sidled.. *elak*
Jag känner de som hade det lite. Den ena började plugga vid sidan om ordinarie jobbet och den andra (huvudägaren) slutade pga att det inte gick så bra som hoppats och familjeförhållanden....Bankeryds Cross/Enduro var rätt välsorterade på äldre cyklar med men har för mig dom har gått i konkurs nu ?! Eller om de var att dom lagt ner i Bankeryd och flyttat.
Jag ska snart beställa ett blått visir till min Arai. Är den nån annan som behöver ett nytt visir inför våren så kan vi dela på frakten (10 £)
http://visorshop.com/
Ett blodigt köttstycke o lite sprit ihop med Goffen & Danne e inte fel en lördagskväll!!!
Låter härligt grabbar.
Men vad hände med den utlovade garagefesten Dennis?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|