Jag säger det igen: Too much is never enough. Köp 610an om den är värd pengarna och det går att hitta delar.Ja jag är själv i tagen på att köpa in en cross till för mer aktiv körning då mitt gammel cr500 projekt tar sin tid och just nu står de stilla i vänta på delar...
blir troligen en 2500 2-takt, fått även ett erbjudande om att köpa en Husky 610 TE för en spottstyfver men vet inte om de är to much bike för cross/offroad åka...
EU-släpkärror är inregistrerade och får ha en totalvikt om max 750 kg. Vanligt är dock att de har en maxvikt på t.ex 650 eller 700 kg pga. att många dragbilar inte får ha så tungt obromsat släp.
De ska besiktas precis som andra vanliga bromsade kärror med skillnaden att man inte har några kärvande bromsar och trilskandes kolvar i draganordningen utan bara enkla hjullager och direktpåkopplat drag.
Jag är intresserad både av släpet och lekkörning! Har du nån bild på kärran?Har ett gammalt ök till kärra som är byggt på en golf-axel med dragstång och bristfälligt flak. Obes och utan regnummer. Kan säljas till inköpspris 1000:- Men varnar för att den är fruktansvärt ful
Jag är intresserad både av släpet och lekkörning! Har du nån bild på kärran?
Vad har du för sökkriterier? Jag hittar dem inteen snabb kik på blocket visade 3st kärrer i närheten av JKPG eller i JKPG för runt 1500:- (obromsade)
*EDIT* Nästan så man skulle hugga en och renovera lite lätt, så behöver man inte tänka på caddyn.
Vad har den för däck/skick? Vad är det för bultcirkel? Har ju dubbat på bilen...Haha, den är vansinnigt ful Kan skicka ett MMS när det blivit ljust ute
Vad har den för däck/skick? Vad är det för bultcirkel? Har ju dubbat på bilen...
Är det lyse på? Funkar?
Provkörde monstret idag. Den går riktigt bra! Kommer ta ett tag innan man bemästrar den. Precis som det ska vara!
Ett helt husvagnschassi hade nog blivit rätt stort. Har vinkelslip iof
Stubbrace i helgen? Helst söndag om det går. Går det att ordna? Åkern bakom mitt hus är fullt av staket
Givetvis får alla som vill prova 500an om det blir nåt. Den är som en GSXR1000, väldigt lätt att komma in i nästa kurva mycket fortare än man tänkt sig
Provkörde monstret idag. Den går riktigt bra! Kommer ta ett tag innan man bemästrar den. Precis som det ska vara!
Ett helt husvagnschassi hade nog blivit rätt stort. Har vinkelslip iof
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |