Alla har vi olika erfarenhet/maskiner/kunskap och vi har allt från dem som är överjävliga till nybörjare här. Om det planeras samåkning är det bra att kolla upp så det tänkta tempot passar med ens egna. Det kanske inte är jättekul att vara helt själv helsist / vänta länge hela tiden.
Det finns många duktiga förare här och det ska man utnyttja för att bli bättre själv
Ut och skruva på ljud"dämparen" nu!
Tillägg: I natt ca 1.45 när jag precis gått och lagt mig så hörde jag hur det kom några utanför på "innergården". Det började låta konstigt i cykelstället, ungefär som att någon stod och ruskade i en cykel så jag flög upp till fönstret. Där nere var två killar i 15årsåldern varav den ena satt och torrgasade på min mc och den andra försökte slita loss min inte helt billiga cykel ur stället (låst med godkänt bygellås igenom bakhjulet). Jävlar vad ilskan kom fort.. Jag skrek VA I HELVETE HÅLLER NI PÅ MED!!?? och Bankade till på rutan så den höll på att flyga ut.. jag tror det blev brunt i kalsongen för det var fyra klotrunda ögon som tittade upp och sedan såg dom ut att börja springa inåt på innergården
. Jag drog på mig kläderna och sprang ut. Där var dom naturligtvis inte så jag sprang ett helt varv runt kvarteret bara på adrenalinet med puls på 180. Jävl.r vad arg jag va.. tror mina ögon lös rött..
Den ena hade hoppat upp på min mc och den andre hade slitit ut cyklarna ur stället och slängt dom på marken. Med tanke på ljudet det åstadkom så var det bara tur att inte fälgen tog stryk, har dock inte provcyklat än. Såg inget på hondan mer än en extremt stor fågelskit och handavtryck i fukten som lagt sig på den.
Ska kolla upp om det är någon som vet något i den inre trappuppgången idag.