Just jag får presentera en precis nyinflyttad i garaget:
Honda CRF 450R
Läckert! vad fick du pynta för den då? Är rätt sugen på en cross/motard, men det får väl bli i nästa liv eller nått
Just jag får presentera en precis nyinflyttad i garaget:
Honda CRF 450R
Har bläddrat igenom Bikes bilder och det är lustigt, endast jag och Krax (också instruktör) hänger av med överkroppen som man bör, och kanske trycker upp hojen lite extra ut ur hårnålen.
Klockade ett av mina få fria varv i videorna till 1:16
Nöjd! Snabbare än i fjol
Tänkte tipsa om detta Race som går av stapeln mellan Oset i Hka och Hamnpiren Jkpg
East to West Rubberboat Race 2011
Finns även en Facebook grupp man kan gå med i om man är nyfiken elelr rent av vill ställa upp..
It's lonely at the top but boy what a view!Lika ödmjuk som vanligt.....
Pics/video or it didn't happen!
Oh no! You have gone to the dark side! :traktorDen fick jag ge 15K för... Offrade min 250 (2-taktare) samt 500 projektet som kommit till ett skrikande abrupt stop... Så annan fick ta över...
Visst e det najs Jag är riktigt sugen på att köra en hel vecka 2012 men det lät som att 'min villa' inte är tillgänglig då längre så jag funderar på att boka en av de där stugorna.Känns som Bikeweek 2012 redan är bokat för min del
Slit den med hälsan! Snyggt inlägg Danne *Gilla*K-man glömde sin mjukost med viltsmak, finns att hämta hemma hos Dr.finkel
Sugen på en tur.... Någon mer som ska ut idag?
13.00 preem vaggeryd.... !? Eller ska vi ta 12.30 vid preem så tar vi a lita runda?
Video finns och kan läggas upp om du vill. Ska klura lite på hur man kan infoga en klocka i filmen. Nån som vet?
Jag tror att 40 extra hästkrafter, bättre bromsar och 20 kg lättare förare gör mycket av de där 3-4 sekunderna men jag ska snickra lite på en video med kommentarer om hur jag tänker runt varvet.
edit: Lagt kommentarer i klippet. OBS: detta är inget facit, bara hur jag tänker. Finns massor av olika spår runt G'åsen.
Nu har de varit dåligt men vanlig MC åka på ett par dagar från egen sida.. Men är de nån som är sugen på en tur till helgen ? (kommer inte vara hemma de två närmaste dagarna så..)
Varit ute med Geggmoppen senast två dagarna och avverkat lite timmar..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|