Blir så trött... Zzz... och förbannad....
Var och lämnade in MC:n på 2400mils service på MC proffsen i Hovslätt, samt byte av kamkedjesträckaren. Fick mess om att hämta den runt 15-tiden för den var klar nu... kommer dit och verkstads nissen börjar dilla om den alltid har gått så dåligt på låga varav..
Vet att de alltid är så att insprutnings sporthojar inte är så glada vid låga varv men inte mer än vanligt... och han sa att de kanske var så innan.. ska köra där ifrån och kommer typ 50-100 meter och den hostar och lever samt rycker fram och skakar samt gå allmänt skit på varven mellan 0-4000 över de ås går de bra men annars är den helt skit.. sen efter 100 m där den och jag har ett helsike och få den att köra igen så ja kan komma tillbaka till dom med den.
konstaterar att dom har gjort nått med den för nu går den SKIT rent ut sagt så dåligt har den inte gått i min ägo... Han på verkstaden menar på att han testade den och kopplade ur EMS:n och då gick den bättre men inte bra och de kunde vara problemet men
hänvisade till att den gick perfekt innan jag lämnade in den så NI måste ha gjort nått med den. Alla hans bortförklaringar hade med saker som inte var gjorda med hojen men de kom alltid fram till att den funkade perfekt innan jag lämnade in den.
Så fick lämna kvar hojen för vidare felsökning och kontroller, så nu vet jag inte när jag får tillbaka den... Är både Irriterad och förbannad för service är nått dom gör med förbundna ögon och bör inte ställa till problem så nått har han fuckat upp... Så vi får se vad dom kommer fram till.. dock tänker jag inte betala en spänn till för de eftersom dom ställt till de...
Frågan är om han på nått sätt lyckas fucka upp programmeringen i EMS:n ? elelr vad som gör de.. ?!?! I vilket fall tänker jag inte ge mig förens de är perfekt igen... Got Damn klant arslen.... *GRRRRR*
Blir så trött... Zzz... och förbannad....
Var och lämnade in MC:n på 2400mils service på MC proffsen i Hovslätt, samt byte av kamkedjesträckaren. Fick mess om att hämta den runt 15-tiden för den var klar nu... kommer dit och verkstads nissen börjar dilla om den alltid har gått så dåligt på låga varav..
Vet att de alltid är så att insprutnings sporthojar inte är så glada vid låga varv men inte mer än vanligt... och han sa att de kanske var så innan.. ska köra där ifrån och kommer typ 50-100 meter och den hostar och lever samt rycker fram och skakar samt gå allmänt skit på varven mellan 0-4000 över de ås går de bra men annars är den helt skit.. sen efter 100 m där den och jag har ett helsike och få den att köra igen så ja kan komma tillbaka till dom med den.
konstaterar att dom har gjort nått med den för nu går den SKIT rent ut sagt så dåligt har den inte gått i min ägo... Han på verkstaden menar på att han testade den och kopplade ur EMS:n och då gick den bättre men inte bra och de kunde vara problemet men
hänvisade till att den gick perfekt innan jag lämnade in den så NI måste ha gjort nått med den. Alla hans bortförklaringar hade med saker som inte var gjorda med hojen men de kom alltid fram till att den funkade perfekt innan jag lämnade in den.
Så fick lämna kvar hojen för vidare felsökning och kontroller, så nu vet jag inte när jag får tillbaka den... Är både Irriterad och förbannad för service är nått dom gör med förbundna ögon och bör inte ställa till problem så nått har han fuckat upp... Så vi får se vad dom kommer fram till.. dock tänker jag inte betala en spänn till för de eftersom dom ställt till de...
Frågan är om han på nått sätt lyckas fucka upp programmeringen i EMS:n ? elelr vad som gör de.. ?!?! I vilket fall tänker jag inte ge mig förens de är perfekt igen... Got Damn klant arslen.... *GRRRRR*
Fy fasen va trist, hoppas de löser sig snabbt och att de står för kostnaden om något behöver bytas ut!
Går inte va utan hoj på semestern
Betade av ca 25mil på små kurviga småländska vägar idag med Jönköpings/Nässjöbor
Skönast va en liten och snirklig väg mellan Vetlanda och Eksjö
Ja då kan man le och vara glad igen efter att cykeln funkar som den ska åter.. Visade sig att meken hade lossat på en slang som sitter i en T-koppling vid insugen och detta som ställt till problemen.
Ingen extra kostnad på detta... hon är tillbaka på banan igen och går som ett jehuu...
Ser ut som de flesta av er fastnade i bildserien... Såg både Kid, Danne och Kman förutom dig...
Efter två strul av två möjliga på den verkstan åker jag nu hellre till Mc-guiden i Vetlanda om det är nåt på K5'an jag inte kan göra själv (typ sprut-synkning)Blir så trött... Zzz... och förbannad....
Var och lämnade in MC:n på 2400mils service på MC proffsen i Hovslätt...
Efter två strul av två möjliga på den verkstan åker jag nu hellre till Mc-guiden i Vetlanda om det är nåt på K5'an jag inte kan göra själv (typ sprut-synkning)
Skönt att det var ett enkelt fel
Pics/video or it didn't happen!"jag tog hayabusan strax efter att bilden togs!"
ser ni GoPron?
Ser ni GoPron?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |