Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
GoPron e rätt tålig. Låna den! :D

Kolla sporthojsannonserna efter däck vettja. Få banåkare här i tråden som bara sliter ut sidorna på däcken.

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
jag är ledig tidigast v34... Det kan fortsätta utan ledigt fram till nästa sommar om det vill sig illa :gnissla

Någon som har en bra filmkamera? Jag tänkte göra en instruktionsvideo i hur man öppnar grillkolspåsen med snöret. Man bör inte vara rädd för höga ljud och vara beredd att åka ut i skogen en liten stund. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=120540

Sökes: bankört bakdäck billigt. 180/55-17

Jag har ett Dunlop Qualifier RR som är slut på höger sida (inget möster alls) och lite mer möster på vänster sida. Mitten är mycket mönster kvar. Kommer kränga av det nästa vecka.

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
jag är ledig tidigast v34... Det kan fortsätta utan ledigt fram till nästa sommar om det vill sig illa :gnissla

Någon som har en bra filmkamera? Jag tänkte göra en instruktionsvideo i hur man öppnar grillkolspåsen med snöret. Man bör inte vara rädd för höga ljud och vara beredd att åka ut i skogen en liten stund. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=120540

Sökes: bankört bakdäck billigt. 180/55-17

Då får man ju försöka klämma in lite vägpisk på helgerna eller när du väl har lite tid över.. :D

Pelle81

Luktar smegma, mysk och svett
Gick med
22 May 2005
Hoj
Veteranare av olika slag
jag har också semester nu så säg till bara. denna veckan är det lite mycket som ska hinnas med men sen hoppas jag på lite gruppkörning.

Couraga

Optimistisk pessimist
Gick med
25 Jul 2008
Hoj
Honda CBR 600 -97
Hojja imorgon lördag någon? Åker gärna upp mot Jönköping och möter upp om det är nån som är sugen :)

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Är de några som ska ut och köra kan ni ju dra ett mess på mobilen om var och när så ska vi se om man kan dyka upp: 070-6711145 :tummenupp

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
De var gött på Tidaholms svängen med... dock måste jag säga att jag gillar Tranemo rundan bättre.. :D

Kanske dags at ta tag i en gemensam runda runt Sommen ? Any takers ? Vet inte dag ännu men vi kan ju spana ut nån passande utan vatten från himlen i alla fall...

Couraga

Optimistisk pessimist
Gick med
25 Jul 2008
Hoj
Honda CBR 600 -97
Blev närmare 30 mil för min del :näsblod

Vetlanda - Mariannelund - Oskarshamn - Högsby och hem igen. Lagom mör i benen vid dethär laget :yoparty

Pelle81

Gick med
22 May 2005
Hoj
Veteranare av olika slag
De var gött på Tidaholms svängen med... dock måste jag säga att jag gillar Tranemo rundan bättre.. :D

Kanske dags at ta tag i en gemensam runda runt Sommen ? Any takers ? Vet inte dag ännu men vi kan ju spana ut nån passande utan vatten från himlen i alla fall...

Jag hänger på, Nu finns det lite fritid igen!

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Malexandersträckan e riktigt go och det var längesen jag tog den rundan, och jag vet att även Goffen var sugen på nya vägar. Är det helg som gäller för er eller funkar en vardag?
Ser iof ut som regn den närmaste tiden men vem vet...

Last edited:

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
En kompis var uppe och körde runt sommen och reagerade på att det var fullt med grus i ett par kurvor!!

raaz83

Ny medlem
Gick med
14 Nov 2010
Hoj
Kawasaki zx9r
Kan också lägga ut ett litet headsup.. Rundan genom sandseryd - skinnarebo - taberg.. Dom har lagt om asfalten från skinnarebo till taberg typ.. Fortfarande massvis av grus kvar.. Dom har sopat dåligt! :/

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Malexandersträckan e riktigt go och det var längesen jag tog den rundan, och jag vet att även Goffen var sugen på nya vägar. Är det helg som gäller för er eller funkar en vardag?
Ser iof ut som regn den närmaste tiden men vem vet...

Tja nya vägar är alltid trevligt... Eftersom man har semester så funkar de för de mesta.. så de är bara att hojta till så får vi väl ge oss ut... :tummenupp

Pelle81

Gick med
22 May 2005
Hoj
Veteranare av olika slag
Tja nya vägar är alltid trevligt... Eftersom man har semester så funkar de för de mesta.. så de är bara att hojta till så får vi väl ge oss ut... :tummenupp

Som sagt! samma här. Men min vägkännedom är väldigt dålig minst sagt så jag är inte sugen på att ta initiativ men jag hänger gärna på, Nu visar det sig att måndag och tisdag inte passar för mig. Jag är så jävla sugen på att få köra lite inspirerat igen.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...