Nån som ska ut o åka i eftermiddag?
Samling okq8 huskvarna kl:15.45. Vi åker kl 16.00
Raven guide.
Nicknock
zuperbulle
Gött, eller Shell barnapsgatan bestäm ni
Låter som en rolig runda... Men verkar som ni missade godbiten ut till Liared... Den är nice den vägen... inte jätte lång men väl värd att åka fram och tillbaka på minst en gång..
Ninja sparka på farliga bilister är bra att öva... Var med om en galen gubbe som vägrade släppa förbi mig och skulle preja upp mig i mitträcket på E4:an i början på sommaren... gott damn vad Adrenalinet pumpade då...
Trevlig liten tur på 20mil(?) blev det.
Körde västerut som tänkt. sedan vet vi(jag) inte riktigt hur det gick till men efter jag satt igång roulettefunktionen i huvudet när jag valde avfarter slutade ungefär såhär. rv40 -> olsbo -> bottnaryd -> rv40 -> avfarten vid "vinterkul sjön" rasta -> fortsatte en bit på den vägen-> ? -> ? -> ? -> någon väg mot annelund-> någon väg mot Timmele -> Någon väg mot hökerum-> Nitta ->rv 40 mot jkpg-> Höger mot äspered-> Tyckte Dannike lät lustigt så dit körde vi-> Tror vi fikade mellan Dannike och gällstad, tror det hette vegby-> Mot Stället jag alltid glömmer bort namnet på men som heter tranemo -> Körde ut på "Tranemorundan" vid Nittorp -> Finvägen till nissastigen-> Finvägen till bondstorp-> Statoil i taberg då gamla r1or suger i sig soppa i kubik när dom ska hålla urblade tempo-> hällstorp-> e4 -> Hem
Lagom trött och en öl på bordet
(gubbe i renault senic eller va skiten nu heter kan vara glad att jag inte är speciellt vig. tror jag kanske lyckades göra ett svart streck med sulan på hans framskärm då han började preja mig under omkörning.. *kom ihåg, stretcha och öva ninjasparkar)
Edit: ett av ? i vägbeskrivningen var förbi Liared
Blev det något köp av gixxern? Eller ska du satsa på en Ninja nu istället?
(gubbe i renault senic eller va skiten nu heter kan vara glad att jag inte är speciellt vig. tror jag kanske lyckades göra ett svart streck med sulan på hans framskärm då han började preja mig under omkörning..
Hade du kört gixxer så hade gubbfan inte hunnit reagera innan du va förbi....
Hehe.. Du skulle bara veta
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |