Bildbevis tack!Bra service, idag fick man hämta nya stället! Cameltoe - check
Bildbevis tack!
Visst är det härligt att veta vad man ska göra av pengarna..
Jag har ett par vita stövlar med neonrosa och gröna mönster som passar på dig
Du glömde skriva en bensinslukande och oekonomisk bil i listan Goffe
Vilken sida av E4an? Körde ni fina stigarna bakom viltstänglset man ser på höger sida när man kör norrut? Alltså Västra sidan av motorvägen? Har alltid velat köra där. Du får gärna visa min vägen nån gång isfFick med en kompis ut idag och åkte lite cross. Tog oss upp till Elgigantes lager på Torsvik via skogen och körde ut med E4an hem. Filmat hela rundan så kanske kommer nåt klipp någon dag
Ställ dem hos mig annars. Goffe är förbi här då och då.Det är mer svart på mina stövlar än dom på bilden men jag hittade ingen bättre bild på nätet.... Dra ett mess så kanske vi kan styra upp en provning ev kan jag ta med dom till jobbet så behöver du inte åka enda till vaggeryd... !
Vilken sida av E4an? Körde ni fina stigarna bakom viltstänglset man ser på höger sida när man kör norrut? Alltså Västra sidan av motorvägen? Har alltid velat köra där. Du får gärna visa min vägen nån gång isfFick med en kompis ut idag och åkte lite cross. Tog oss upp till Elgigantes lager på Torsvik via skogen och körde ut med E4an hem. Filmat hela rundan så kanske kommer nåt klipp någon dag
Ställ dem hos mig annars. Goffe är förbi här då och då.Det är mer svart på mina stövlar än dom på bilden men jag hittade ingen bättre bild på nätet.... Dra ett mess så kanske vi kan styra upp en provning ev kan jag ta med dom till jobbet så behöver du inte åka enda till vaggeryd... !
Fick med en kompis ut idag och åkte lite cross. Tog oss upp till Elgigantes lager på Torsvik via skogen och körde ut med E4an hem. Filmat hela rundan så kanske kommer nåt klipp någon dag
Hallå i vinter rusket!
Jag har suttit o knåpat ihop en liten film från sommaren 2011.
Kanske kan sprida lite glädje hoppas jag!
God Jul på er.
/Danne
Trevlig film Danne!
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|