Maverick
VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Oj vilken go tur det blev i vårvädret bra temp i däcken blev det oxå, inte alls lika halt denna gång
Hoj sugen.. RD 500 lr SP-1 till sommaren.. hmmm
Hoj sugen.. RD 500 lr SP-1 till sommaren.. hmmm
Udda att välja mellan dessa 2.
Hade en britt och hans amerikanska flickvän som gäster över jul. De ska flytta från GB till Florida snart och eftersom enhandsvapen är förbjudna i England och alla hennes släktingar skjuter så förberedde jag honom lite igår med ett annorlunda 'julbord' Det var riktigt uppskattat och han gjorde bra ifrån sig.
Brassa!!
hade själv 2 st mille, men numera har jag svårt att förstå varför man vill ha en twin. Tur att alla inte tänker som jag. Däremot hade jag lätt köpt en gammal cafe racer, typ 600cc enstånka som man kan ta med dottern på och bara köra till närmsta fik. Endast som 2:a hoj, men först måste 1:a hojen köpas..
Jag plockar bara .44-hylsorna för omladdning. I övrigt var mässingshinken ganska full redan, men du får gärna komma och ta vad du vill haIngen som plockat tomhylsor på länge eller?
Jag plockar bara .44-hylsorna för omladdning. I övrigt var mässingshinken ganska full redan, men du får gärna komma och ta vad du vill ha
Jag plockar bara .44-hylsorna för omladdning. I övrigt var mässingshinken ganska full redan, men du får gärna komma och ta vad du vill ha
Hade en britt och hans amerikanska flickvän som gäster över jul. De ska flytta från GB till Florida snart och eftersom enhandsvapen är förbjudna i England och alla hennes släktingar skjuter så förberedde jag honom lite igår med ett annorlunda 'julbord' Det var riktigt uppskattat och han gjorde bra ifrån sig.
Brassa!!
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |