Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Oj vilken go tur det blev i vårvädret :) bra temp i däcken blev det oxå, inte alls lika halt denna gång :)

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Idag var de perfekt väder för hojåkande... dock körde man ingen själv mest mekande istället.. :)

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
tja med tanke på vilken tid på året så... vi hade +9 på termometern och vindstilla samt lite lätt sol idag på förmiddagen/eftermiddagen. Är väl så perfekt som de kan bli... ;)

Smidig Julmiddag... :D :tummenupp...

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Hoj sugen.. RD 500 lr SP-1 till sommaren.. hmmm

På tiden... :D Var ett tag man såg dig både här och på vägarna... :D Hörde ryktesväg att hoj fick ge vika för bil... :va

En sån här hade jag med kunna tänka mig:

rd500finalclassicwidesj5.jpg

Udda att välja mellan dessa 2.

SP-1 var ju i ropet förra sommaren när han velade... RD500 är väl för 2-takts "vill ha faktor" antar ja ?!

Last edited:

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Hade en britt och hans amerikanska flickvän som gäster över jul. De ska flytta från GB till Florida snart och eftersom enhandsvapen är förbjudna i England och alla hennes släktingar skjuter så förberedde jag honom lite igår med ett annorlunda 'julbord' :) Det var riktigt uppskattat och han gjorde bra ifrån sig.

Brassa!! :machinegu
:tummenupp

Bifogat

• GunSmorgasbord.jpg
    GunSmorgasbord.jpg
    207.6 KB · Visningar: 60

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Nice Julbord, sånt skulle man haft... Vem skulle inte gillat de om man tillhör den kategori som gillar att skjuta... :D

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
hade själv 2 st mille, men numera har jag svårt att förstå varför man vill ha en twin. Tur att alla inte tänker som jag. Däremot hade jag lätt köpt en gammal cafe racer, typ 600cc enstånka som man kan ta med dottern på och bara köra till närmsta fik. Endast som 2:a hoj, men först måste 1:a hojen köpas..

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Hade en britt och hans amerikanska flickvän som gäster över jul. De ska flytta från GB till Florida snart och eftersom enhandsvapen är förbjudna i England och alla hennes släktingar skjuter så förberedde jag honom lite igår med ett annorlunda 'julbord' :) Det var riktigt uppskattat och han gjorde bra ifrån sig.

Ingen som plockat tomhylsor på länge eller?

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
hade själv 2 st mille, men numera har jag svårt att förstå varför man vill ha en twin. Tur att alla inte tänker som jag. Däremot hade jag lätt köpt en gammal cafe racer, typ 600cc enstånka som man kan ta med dottern på och bara köra till närmsta fik. Endast som 2:a hoj, men först måste 1:a hojen köpas..

Ja och glöm inte stunt/motard med... ;) Många cyklar blir de...

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
5av 7pickor där har jag skjutit med =) vill ha faktor på 686an där.... Jag sköt guld "46poäng" andra gången jag sköt med den sjuuukt skönt tryck på den !

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jag plockar bara .44-hylsorna för omladdning. I övrigt var mässingshinken ganska full redan, men du får gärna komma och ta vad du vill ha :)

Hehe nä tack jag klarar mej.

Av någon anledningen dock så verkar någon tycka det är fint att pynta vårat kontor med diverse glasvaser fulla med tomhylsor.

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Är de någon som har lite tankar om att åka lite någon dag? :) Har kanske ett par motard hjul på g med ;D

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Ja man har varit sugen nu ett par dagar... är ledig fram till den 9/1, gör ett jobb inhopp den 2-3/1 annars så...

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Jag plockar bara .44-hylsorna för omladdning. I övrigt var mässingshinken ganska full redan, men du får gärna komma och ta vad du vill ha :)

Efter en premiär så fastnade jag för 2 st, .22an den till höger och .44an (?) med siktet. K-Man, kungligt att ha skjutit!

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj

4 av dessa pistoler har man ju provskjutit... .22 och 44:an (357:a var de väl iofs ja testa) är väl de senaste man testat... Desert var de ett par år sen...

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Härligt, ja är ledig veckan som kommer också förutom mellan onsdag och torsdag.
Vi kanske kan åka lite någon dag då? Jag ska nog ut till Endurobanan på nmk imorgon. Annars så blir det nog en sväng upp i skogen :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet