Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Ja scoutar Blocket efter ett par beg enduro dubb (klassen billigare och inte helt slut) som man kan ha i detta väder för de ser inte ut som de bli bättre eller ska jag säga varmare väder till helgen, även om de var roligt nu den helg som gått, men lite väl halt...

Last edited:

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Jag vill med ha dubb för att det kommer ju säkert komma mer snö denna vintern och marken kommer ju frysa . Men nu ska jag upp och byta olja och ta en sväng jäms e4an :banana

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Körde upp till Elgigantens lager på torsvik idag. Fast jäms med e4an och inne i skogen. Men jävlar vad fruset de va. Snurrade runt å trillade en gång och sedan höll ja på att dra omkull en gång till. Självklart hade ja kameran på när ja snurrade runt. Tur att de bara va på 2an växel. Måste köpa dubbdäck nu, dock kommer ja ju inte kunna köra såhär mer eftersom de är lite asfalt på vissa ställen ;/

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Va nere på Mcsport arena igår igen och frågade angående mitt problem att starta hojjen nu. Han tipsade om att ställe en kupéfkäkt riktad mot motorn och förgasaren ca 10-15 min innan ja skulle köra. Testade idag och då startade den lätt å fint igen :) Så istället för att byta ventilerna så kanske man borde satsa på ett par nya fräscha dubbisar ;D

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Hur gick det med skruvdubbsbeställning micke?

Tja de finns ju sånt men de tar 6-10 dgar att få hem.. funderade på om man kunde luska reda på ett par billigare bättre beg endurodubb däck på blocket... Kollat runt lite och skruvdubben slits fortare än enduro dubben på barmark somär frusen... Men ska vi beställa i alla fall ?!

...man borde satsa på ett par nya fräscha dubbisar ;D
då får du köra snällt bara på frusna ställen och skog samt snö områden för att inte slita ut dom på en vinter.. :D

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Men de går väll köra på dom även om marken inte är helt frusen överallt? Bara man inte kör på asfalt?

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Ja de kan ja tänka mig. Så lingonbanan är utesluten ;) Tänka mest åka på Hmk när den öppnar och på Enduro banan ;)

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj

Heheh de hade varit nice att göra... :D Men ser ut att bli mycket inbokat i sommar i alla fall redan och hösten...

Swedenrock, Norrlands resa, Utlands semester, Mc tripp runt Finland (funderar på de i alla fall), Ränneslätts loppet och vad mer som nu kan dyka upp på vägen i vår/sommar... :gnissla :)

Men sugen är man alltid...

...men när du kommer hem köper vi en häst till mig.. :/

She's got you by the balls... :arsele

Fagher

Ny medlem
Gick med
7 May 2007
Hoj
Suzuki GSXR 1000 KTM 380sm
Heheh de hade varit nice att göra... :D Men ser ut att bli mycket inbokat i sommar i alla fall redan och hösten...

Swedenrock, Norrlands resa, Utlands semester, Mc tripp runt Finland (funderar på de i alla fall), Ränneslätts loppet och vad mer som nu kan dyka upp på vägen i vår/sommar... :gnissla :)

Men sugen är man alltid...

She's got you by the balls... :arsele

Men det är inte till sommare, utan nu i början på februari, hade varit skönt att komma bort ifrån regnet och slasket lite :yoparty

Jag vill men Amanda sa; Åk du direkt men när du kommer hem köper vi en häst till mig.. :/

Bra, då åker vi 12 februari.
Kan hjälpa dej hitta en billig utmärglad gammal hästa krake när vi kommer hem.

Dessutom så kan du ju säga att hon kan få låna en av dina ca 200 hästar som du har.

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
Yamaha R1 -16 KTM SX-F 250 -13
För fan grabbar.. Boka in bandagar istället!

Skärpning! :D

/Daniel

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Jag köper en triss i morgon

Edit: Ett snabbsök efter flyg, billigaste tur &retur 21k. Jag köper två triss

Edit2: Om jag inte vinner något tar vi och bränner runt med geggmopparna på någon åker tills vi är helt slut, sedan åker vi upp till sh-festen och häver bärs. oxå lite omväxlig mot det normala. Att vara i sthlm asså :)

Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Great plan om vi inte vinner nått på trissen... Köper två stycken med så dubblerar vi chanserna.. :D

För fan grabbar.. Boka in bandagar istället!

Skärpning! :D

/Daniel

De ingick i min "vad mer som nu kan dyka upp på vägen i vår/sommar..." minst ett par omgångar bana med... Knixkurs bokad...

Men det är inte till sommare, utan nu i början på februari, hade varit skönt att komma bort ifrån regnet och slasket lite :yoparty

Aaahhh.. ja då är de värre med ekonomin, de som hindrar en... :( Hade varit gött att komma ut på sånt varmt äventyr...

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...