Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Nån som hört nåt från #88_daniel som skulle köpa in Hero2'or?

Jag PM'ade honom för 10 dagar sen - inget svar.

Nope pm:ande honom för 5 dagar sen med... Inget svar... Hmm jobbigt att man inte har nån deadline så man vet när man får sin Hero... :huvet

Han sitter väl och räknar handpenningar :crash

Man är väl mer luttrad än så... :fakta Inge förskottsbetalning här inte... :rolleyes:

Lite sugen blir man allt på att köra en sväng.. Kanske det ja. Bestämmer det i morgon kväll

Så när kör vi ? :va :banana

Last edited:

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500

Snål som man är och inte har lust att punga upp massa sedlar för ett chest mount så satte ja på ett snabbfäste på mitt bröst skydd ;) Får bli test på söndag :)

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Hehehe, de stämmer nu när jag tänker efter... :D Du hade ju skaffat dig en TDM. Tnkte inte på de då men nu så.. Jepp de var ja...

Jag kommer att bli förvånad om den där jeppen levererar några Hero2'or

Ja de lutar åt de hållet här med.... tyvärr... Jaja får väl slanta upp resten av degen och köpa en om ett tag, väntar lite till så får ja se. :huvet

Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
i mön. klöckan 12-13. hämta mäj så kör vi

De är inte så att de skulle funka med samma tid i morgon ?! Frugan har bokat upp min sen förmiddag och tidig eftermiddag med skjutsning av grabben hit och dit så hur jag än vänder på de så kommer jag inte loss i tid för att kunna köra innan de blir kvällning.... :huvet :mad:

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Snål som man är och inte har lust att punga upp massa sedlar för ett chest mount så satte ja på ett snabbfäste på mitt bröst skydd ;) Får bli test på söndag :)

Det ska bli intressant att se filmen från den vinkeln! Kul med folk som provar lite nytt.

Chrisx

.
Gick med
12 Mar 2012
Hoj
Just nu hojlös!
Ni kan väl tuta lite när ni kör förbi så att jag kan titta ut och bli avundsjuk <.< Cykel o allt handlat, bara det där j¤%la kortet som saknas nu med <.< Känns så onödigt att köra innan kortet. Lovar ju att med min tur så har de körkortkontroll på min parkeringsplats den dagen :D

Chrisx

.
Gick med
12 Mar 2012
Hoj
Just nu hojlös!
Nope, blir nog att jag tar det rakt igenom körskolan. Tack för erbjudandet. Du menar altså att du skulle köra med mig, en helt random snubbe =)?

Sköna människor här på SH måste jag ju säga :D

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Min bror är för övrigt i tagen att ta kortet också. Så om ni ser en vit Fz8-n med reflexväst så är det förmodligen han :)

Chrisx

.
Gick med
12 Mar 2012
Hoj
Just nu hojlös!
Kanske kan va värt att ta handledarlicens, med tanke på att man mest bara åker manöverbana på körskolan.... Känns ju sjukt ovärt att pröjsa 1000kr/h för :p'

Får dra till A6 parkeringen med en hög med fyllda petflaskor och en burk orange sprayfärg :D

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Så är de ju... Mycket nötande av banorna man ska kunna sen till uppkörningen... Väl värt att öva balansen...

Chrisx

.
Gick med
12 Mar 2012
Hoj
Just nu hojlös!
Jo men självfallet. Ovärt var kanske lite fel ord :D Rättare sagt att man kanske kan spara in någon lektion eller två och ha sjukt kul under tiden ifall man har en handledare:rolleyes:

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Det är inte krångligt att bli handledare. Kostar 170 kronor. Krävs ingen specifik utbildning för mc-handledare (bara för bil), bara KK i 5 år oavbrutet för behörigheten i fråga och bådas personnummer. Jag har varit det fem gånger tidigare. Man ansöker HÄR

Det svåraste är att köra 'föredömligt' :D Suger att hålla 70 på tomma skogsvägar

Last edited:

Chrisx

.
Gick med
12 Mar 2012
Hoj
Just nu hojlös!
Haha, skojjar du eller K?

170 pix är det ju värt bara för att dra en runda, allt utöver det är ju en ren o skär bonus hehe :D

Kanske Goffe har ett mejl snart ... hmm.... ! :Bugar

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping