Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

jkpg 33

Medlem
Gick med
23 May 2010
Hoj
gsxr 1000 09
nån som har lust att hänga på en runda imorgon i det fina vädret ?

söker mörk färgat visir till en shoei XR-1100, någon som har ett liggande ? eller vet nån sida man kan beställa till hyffsat pris !

Last edited:

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Det kanske blir att farsan köper ett extra snart. Då blir det crossbana/skjutbana/badtunna/stubbåker/modellflygplats utanför ytterdörren! Hangar medföljer, en gammal lada man kan bygga garage i.

Men då behöver jag allas hjälp. Man får inte riva kåken och bygga nytt pga inflygszonen till axamo:4skrika Så jag tänkte om man gör det jävligt fort så kanske de inte märker något.. typ 2 dagar

Last edited:

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Ska du ta över hans gamla då alltså? Duger det inte att renovera insidan bara?

jag kan tänka mig att flygplatsen har invändningar mot att du flyger modellflyg där. Boeing 737'or funkar dåligt med en rc-helikopter i turbinen :D

Last edited:

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
jkpg 33: var du ute och körde nere i huskvarna igår eftermiddag? Blev omkörd av en svart gsxr iaf :)

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Det kanske blir att farsan köper ett extra snart. Då blir det crossbana/skjutbana/badtunna/stubbåker/modellflygplats utanför ytterdörren! Hangar medföljer, en gammal lada man kan bygga garage i.

Men då behöver jag allas hjälp. Man får inte riva kåken och bygga nytt pga inflygszonen till axamo:4skrika Så jag tänkte om man gör det jävligt fort så kanske de inte märker något.. typ 2 dagar

Nu snackar du grejer... :D :tummenupp

Vore ballt om man hade denna kontroll och balans på en hoj, då kan man snacka möjligheter... Men de är väl bara öva, öva, öva och mer öva... :D Kan ju vara lite inspiration till er med högt flugna stuntplaner för sommaren.. :tummenupp

Last edited:

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Fint hus!

Garanterat Trial-förare. Många såna moves ju

Nu har jag gjort årliga FB-runtringningen.
Gixxern trafik 685 kr/månad avst.bar
R6'an halv: 634 kr/mån, får lånas ut, ställas av, P-hus ok osv...

Känner dock att ställer jag på så lär våren komma med stora bakslaget och det blir hagel, drivis och halvmeters snödrivor :rolleyes:
Svängen på Gixxern igår väckte dock suget rejält...:brynad
Ska nog ändå beta av projekten först, AF'en och släpkärran samt ett rum och en toa i huset...

Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Ja risken är väl att allt annat blir lidande om du väl stället på Gixxer.. :D
Men var väl vettiga summor för cyklarna med tanke på villkoren... ska ringa och säga upp min nuvarande garageförsäkring och signa märkesförsäkringen från och nu så är de klart så kan man ställa på permanent igen...

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
K-man: dåliga nyheter. Kikade närmare på koptern och den är nog tyvärr utom räddning. För mycket spruckna plastdelar för att det ska vara värt att få igång den ens. Saknades några länkar i rotorerna också.

Så du får nog öva med bullens istället.

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
nån som har lust att hänga på en runda imorgon i det fina vädret ?

söker mörk färgat visir till en shoei XR-1100, någon som har ett liggande ? eller vet nån sida man kan beställa till hyffsat pris !

Köpte mitt till likadan hjälm på nybergs motor.

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Jag kan ta den. Är i behov av extra delar och det finns kanske något som kan komma till användning!

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jag kan ta den. Är i behov av extra delar och det finns kanske något som kan komma till användning!

Tveksamt. Är väl kanske om man orkar skruva ut motorn om den funkar men resten är bara spruckna eller böjda plastdelar.

Verkar vara en riktig budgetmodell också som förmodligen inte är tänkt att byta delar på.

Börjar förstå varför den lämnades på marken :p

cliftabiff

Edis M
Gick med
22 Aug 2009
Hoj
cbr 954 -03
Jag har en lite fråga till er från jönköping (med omnejd) E det någon som sitter på ett par handskar som ni inte behöver och kan tänka er att sälja. Jag vet inte vad jag har för storlek men kanske L. Det ska vara ett par racing handskar i bra skick. PM:a gärna

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet