En 3000+ kronorsleksak som bara ligger Nån att be om sponsring alltså eller har alla grannar börjat dra ner rullgardinerna nu?Ska kolla med honom om man kan låna den av honom.. han anv. inte den länge så de är han nog inte oäven till...
En 3000+ kronorsleksak som bara ligger Nån att be om sponsring alltså eller har alla grannar börjat dra ner rullgardinerna nu?Ska kolla med honom om man kan låna den av honom.. han anv. inte den länge så de är han nog inte oäven till...
En 3000+ kronorsleksak som bara ligger Nån att be om sponsring alltså eller har alla grannar börjat dra ner rullgardinerna nu?
En Parrot orkar uppenbarligen lyfta en Contour iaf. Vet inte vad den väger. En GoPro väger ca 100 g och hus+fäste lika mycket till. Sjukt att en sån där Panasonic väger mindreJa den snubben är alldeles för pryltokig och han köper rätt mycket som han bara låter ligga sen... Så de är inget nytt med honom.
Grym film!!! Jag gillade bakåtvyn! Blir det inte obalans i helin då? Kan man trimma det i kontrollen?...Det går fortare såhär och så har du redan kameran
En Parrot orkar uppenbarligen lyfta en Contour iaf. Vet inte vad den väger. En GoPro väger ca 100 g och hus+fäste lika mycket till. Sjukt att en sån där Panasonic väger mindre
http://youtu.be/ACg_p-iZlKQ
edit: ....och HÄR fanns det visst GoPro fästen för undersidan... Jösses va prylar det finns egentligen
Lätt! När och var? Jag är fri runt 14-14.30 imon och tisdag Säg att det finns en sändare ocksåKom på att det står en rc helikopter på vårat kontor i en låda. Men den är nog lite trasig för jag tror någon av mina kollegor hittade den hos nån kund liggandes. Uppenbarligen hade föraren bara gett upp och gått
Hyfsat stor dock. Kom och hämta
Zuperbulle: Jag har en utmaning till dig till sommaren. Styra kamera-helikopter från baksätet på en GSXR1000 under färd
Feg-alternativet är från takluckan på en bil men jag vet ingen som har en sån här i byn
Därav 'utmaningen' Själv har man suttit bakåtvänd bak på en Fireblade och filmat för många år sen. Det var lite spännande. Kommer sannolikt att göra om det i sommar om jag får tag i en vettig handhållenHahaha de hade varit en syn i sig att se... De är svårt nog att spaka en riktig RC helikoter.. men göra de från skjutsen på en Gixxer i fart kräver sin man.. ...
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|