MHK skrev:
ja nåt i den stilen kanske hehe
MHK skrev:
Ikon skrev:ja nåt i den stilen kanske hehe
Zeb_Macahan skrev:Hur kommer detta sig? Funderar du på sporthoj igen eller vad har du för tankar?
PS. Sälg till Nina! DS.
//jaG
Ikon skrev:nä det blir väl cross för hela slanten...
Goffe skrev:en liten satsning då.. har enligt ryktet (Ledan) hört att du börjat gymma lite i smyg, nästan lite för seriöst för att va du..
spenk skrev:Lägesrapport: Har smugit till hemmets lugna vrå efter en kväll på Sir Simon.
Har beskådat våran egen BRUTUS då han drog sina värsta solon ikväll. Helrätt kväll med mycket rock Brutus vet tamejfan hur det går till att rocka!!!!
Synd bara att det var gratis glass till alla idioter på SS ikväll.
Ska man behöva bli antastad och hotad till liv och lem bara för att man kör sporthoj? Den siste idioten är inte född! Är han det så var han på SS ikväll!!
nog för nu//spenk
närmar sig 40 riktigt fort nu..Zeb_Macahan skrev:Grattis till Peter som nu har en bil som motsvarar hans ålder:
Renault Laguna 2.0S Kombi.
//jaG
Till detta ser jag inget hinder! Bara låna på!!Brutus skrev:Jag får tacka och bocka. Det gick rätt hyffsat till slut..även fast virveln började ge upp duktigt mot slutet.
Tackar för lånet av trummorna..funkade klockers...okej att jag lånar dom nästa helg när jag ska lira i Ulricehamn också förresten??
spenk skrev:Till detta ser jag inget hinder! Bara låna på!!
//spenk
Nice! *bling bling* you know the drill......Brutus skrev:Fint...ska försöka putsa upp det lite i veckan.
'Ydde skrev:Någon som vet var ma kan göra tandemhopp???
HEehehe....Nja inte riktigt kanskeGoffe skrev:'
sak du hoppa med en tandem-cykel?! vågat.. fett med respekt..
Kolla med smålands fallskärms...... eller vad dom nu kan heta, håller till i värnamo om jag inte mins fel!Ydde skrev:HEehehe....Nja inte riktigt kanske
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|