Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

gixxen750

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2005
Ort
Jönköping
Hoj
GSXR750
Först

Jahopp sa ju att jag skulle vara först med att skriva här idag. :yoparty
Kan nån fatta hur långt det va att gå hem kl 04:32 efter man har fått ett gosedjur i ögat kastat dessutom. En sumeringen av gårdagen:
Supertrevliga människor. :banana
Men men men ni drack ju dåligt med sprit. he he he he. Men å andra sidan kommer jag inte kunna köra nån hoj idag heller i det fina vädret för så räser full som jag är nu kl 8 på morgonen så kan man ju lägga ner det direkt. Nu ska jag nog ta o spy lite eller nått så ska vi nog fan se om vi inte kan få rätsida på den här dagen med. :yoparty
He he he he Å NSR Martin Det va kul o se att du inte kunde sluta le igår he he he he he.

C ya all out there
GiXX

"real gays rides HD"
 

j-eke

Medlem
Gick med
22 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Ktm 640
Hej alla Glada!!!

Hej hej!
Blev det en lyckad fest igår elleR?
Får hoppas att det inte blev för mycke sprit bara.. Man får ju planera lite.. hehe.. Med tanke på att det är såå grymt fint Hoj väder idag. =)

Längtar efter en hoj nu.. Bara måste ha en innan 1Maj.

ska ni ut och åka något idag så får ni passa er för farbror Blå..

Ha en Riktig bra dag alla Hojåkare...

Mvh Speedo
 

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Letar ny
öhhh ydde fick du nåt igår eller?? om inte kan du ju haka på mig o jj till gränna o kolla på damfotboll ikväll hehe.

Tack för festen goffe var inte där så länge pga.axeln...ska till ryhov o kolla den nu...
 

BAD

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Förr Kawazaki Ninja modell skrot pga flygtur, Nu Yamaha XT660X
Fest

God Morgon!! Vilken underbar dag!!

Festa till det igår och det var riktigt trevligt,det urartade lite med lite tjafs pga att Jag, Gixxen750 och ¤Fireblade¤ inte kan läsa varandras fylle ansiktsuttryck :3freak Så allt var rena missförstånd mellan oss igår.
Gixxen trodde jag var arg på han för jag har en tendens till att prata högt och svårt att få fram rätt ord när jag är onykter och ser visst arg ut med,måste jobba på mitt ansiktsuttryck,så jag ser lite gladare ut :hihi
Så det satte ju igång ett litet gnabb mellan oss som bara blev högre o högre,så kommer snälla ¤Fireblade¤ och ska lugna ner mig och då verkar det mer som han anklagar mig och sen är ju cirkusen igång.
Så till alla som var med igår så vill jag be om ursäkt för att jag verkade sur och aggresiv!Vilket jag inte var egentligen. Jag är faktiskt snäll :angel
Gixxen750,¤Fireblade¤ o jag har pratat om det som hände igår och vi har :pannkyss och löst allt och skrattat gott åt det.

Men än en gång ber jag om ursäkt!

Över till annat..
Det är underbart väder idag och jag vill så gärna ut och åka hoj,jag har ju inte mitt kort ännu så jag hoppas att min övningsledare oxå är sugen på att köra idag,annars får jag nöja mig med att sitta bak,det är ju ganska kul det med bara man får åka iaf :) :hoppa
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Tusen tack för festen Goffe (& Emelie)! :fyllisar Vi hade skitkul, idag är det inte lika skitkul däremot... :huvet

Man vaknar och inser att det:3freak

MotoGP snart, sen blir det väl lite hojåka efter 17 eller nåt... :banana
 
Last edited:

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Ja, tack Goffe för den trevliga festen! Höjdare!

Nån lömsk människa som jag inte nämner namnet på (gixxen) :rolleyes: blandade busgrogg ur dunken.... Det och ett gäng knölpåkar har väl gjort att man inte mår så kaxigt idag :/ :3freak Kan ju lätt säga att Dieselmannen har varit på besök (han som slår en i skallen och häller diesel i käften på en efter varje fest) :D

Fint med gratis buss ner på byn, pizza och Sec-taxi hem. Perfa! :tummenupp

Blir väl så lagom kul att stå i en skjuthall och smälla en massa ikväll :zpy
 

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Letar ny
spenk skrev:
Krya på dig IKON! Hoppas att det inte var så farligt! :nurse

tyvärr var det ju inte så bra skulderbladet paj,ett stödben i axeln av,ett muskelfäste nästan av+några sprickor i revben :näsblod

3 veckors sjukskrivning och i bästa fall slipper jag operation så 4-6 veckor innan det går o träna igen...


det suger fet kärringklitta :död
 

gixxen750

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2005
Ort
Jönköping
Hoj
GSXR750
Emmi skrev:
Tusen tack för festen Goffe (& Emelie)! :fyllisar Vi hade skitkul, idag är det inte lika skitkul däremot... :huvet

Man vaknar och inser att det:3freak

MotoGP snart, sen blir det väl lite hojåka efter 17 eller nåt... :banana


I all min iver och med min suddiga fylleblick i morse så missade jag att skiriva 1000 tack för super festen GOFFE & EMELIE.

Varför dricker man sprit???? jag e skapligt drabbad nu kan jag lova.

Ses sedan =)
 

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Ort
-
Hoj
-
Ikon skrev:
tyvärr var det ju inte så bra skulderbladet paj,ett stödben i axeln av,ett muskelfäste nästan av+några sprickor i revben :näsblod

3 veckors sjukskrivning och i bästa fall slipper jag operation så 4-6 veckor innan det går o träna igen...


det suger fet kärringklitta :död

ofan det va lite sker som blev skrot.
du såg inte så kry ut igår i bilen sketfull och armed fastknuten.

går nästan halvera vilotdtiden så snart är det igång igen!
krya på dej och se till att honan pysslar om dej! :tummenupp
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Ikon skrev:
tyvärr var det ju inte så bra skulderbladet paj,ett stödben i axeln av,ett muskelfäste nästan av+några sprickor i revben :näsblod

3 veckors sjukskrivning och i bästa fall slipper jag operation så 4-6 veckor innan det går o träna igen...


det suger fet kärringklitta :död
låter inte alls kul.. du få fråga läkaren efter lite oxycontin o oxynorm.. så blir det fort bättre.. :ätapiller

krya på dig!!

/henke o carro
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Jag får tacka goffe och alla andra för en lyckad fest!
Och zeb för sovplats, samt motogp, peter för frukost...osv osv... :Bugar

"motardbanan" vi körde vid torsvik va riktigt rolig, det får vi göra om! :yoparty
Nu vet (testade mer eller mindre med flit, hehe) man ju var gränsen går med, hehe...
 

gixxen750

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2005
Ort
Jönköping
Hoj
GSXR750
Video

Jahopp, har kollat igenom era stunt som fastnade på video :D
Har bestämt mig att jag ska redigera den som en musikvideo i svart vitt men jag vill ha låtförslag av er som stuntade vilken låt ni vill ha. PMa eller skriv här inte så noga så ska jag lägga ut en i mpg format åt er sedan :fyllisar

Alla va verkligen svinduktiga keep up the good work. Vem av er tar på sig det tunga ansvaret att lära mig sedan då? :confused:

så fort jag får en låt så e filmen klar kul om vi kunde få upp den på nått vänster ganska snabbt

GiXXeN
 

BAD

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Förr Kawazaki Ninja modell skrot pga flygtur, Nu Yamaha XT660X
Verkligen Imponerande!! Avslutningen på filmen blev riktigt bra med! :D Blev riktigt sugen på en Motard,men ska väl lära mig köra min gröna rääser först innan jag skenar iväg efter nya leksaker.
 

gixxen750

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2005
Ort
Jönköping
Hoj
GSXR750
BAD skrev:
Verkligen Imponerande!! Avslutningen på filmen blev riktigt bra med! :D Blev riktigt sugen på en Motard,men ska väl lära mig köra min gröna rääser först innan jag skenar iväg efter nya leksaker.

Ja precis men va till nästa år då mitt nya fina dubbelgarage e färdigt med värmegolv o grejjer då skulle det va snyggt o klä det invändigt med en motard oxå :yoparty

Ja slutet på filmen blev så jävla bra alltså

GiXXeN
 

BAD

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Förr Kawazaki Ninja modell skrot pga flygtur, Nu Yamaha XT660X
Hehe altså Gixxen det där måste ju bara vara du på riktigt är du säker på att du inte snodde hojen när du övningskörde på skola och drog förbi en fartkamera ;)

Japp det skulle pryda det nya garaget väldigt fint med en motard med :)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top