Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Slangen_2 skrev:
Jag bor rätt över det garaget, har funderat på att ställa den där, men fick höra av en gubbe att hans bil blev stulen där två gånger. Hur länge har du haft bågen där, funkar det bra eller, vad kostar det??
Tror jag ger 200 :- drygt per månad. Har haft hojen där 3 år tror jag, dock bara sommartid! Stöldrisk kan jag inget säga om, vi kan väl enas om att tjuvarna får arbeta i fred i ett sådant garage.

Min hoj kan jag nog ha ute, på tomgång, om natten. Ingen vill ha en gammal cbr 600 med 12 år på nacken!

//spenk

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
På lördag ska jag me ut o åka.. har fått låna en übersnygg xz6r.. jissa om man e essad nu.. :banana :banana :yoparty

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
kalajs....

då kommer jag till stan , om jag nu har fått slänga mina kryckor
och kanske kan ta ett par goa bärs :fyllisar

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
yzfjohan skrev:
då kommer jag till stan , om jag nu har fått slänga mina kryckor
och kanske kan ta ett par goa bärs :fyllisar
kryckorna slänger man när man har blivit tillräkligt full... så brukar jag göra iaf.. :D :öl

Adis

Whatever!!
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
Nåt kul till 2012 Tidigare hojar: ZX6R,KTM 660, Sp1-00, R1-00, CBR 600
Fixade garage där igår. 250 kr i månaden. Stöldrisken får man ta, hellre har jag den ståendes där en ute på gatan iallafall.
Körning Lördag föresten och så får vi hoppas mitt drivpaket kommit så vi kan slänga på de.

spenk skrev:
Tror jag ger 200 :- drygt per månad. Har haft hojen där 3 år tror jag, dock bara sommartid! Stöldrisk kan jag inget säga om, vi kan väl enas om att tjuvarna får arbeta i fred i ett sådant garage.

Min hoj kan jag nog ha ute, på tomgång, om natten. Ingen vill ha en gammal cbr 600 med 12 år på nacken!

//spenk

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Maverick skrev:
På lördag ska jag me ut o åka.. har fått låna en übersnygg xz6r.. jissa om man e essad nu.. :banana :banana :yoparty

Nicers!:tummenupp Dety blir väl en sväng efter fulmeken med ADIS hoj!

Adis skrev:
Fixade garage där igår. 250 kr i månaden. Stöldrisken får man ta, hellre har jag den ståendes där en ute på gatan iallafall.
Körning Lördag föresten och så får vi hoppas mitt drivpaket kommit så vi kan slänga på de.

Ojjemen!!!! Det slänger vi väl på! kan du på fredag??? Kunde tagit det då kanske, i kombination med lite öl...:öl

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
såja del 1 av överarmen kvar,nu är det bara resten kvar nästa sittning om en månad sen blir man fin lagom till sommaren :tummenupp

Bifogat

• Bild(11).jpg
    Bild(11).jpg
    9.1 KB · Visningar: 42

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
www.kuljobb.com not..

mån: 0700-1600
tis: 0700-1600
ons: 0430-1600
tor: 0700-1600
fre: 0230-1600

:död (visste ni att det är lugn trafik på morgonen.. speciellt på ons o fredagar.. :rolleyes:

så nu laddar man upp med lite socker för att klara dagen imorn, en cola, några hekto godis o en chips-påse är avklarade redan..

Zeb, Emelie o jag kommer gärna på fredag.

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
och så bilden med ja...lite kass...

edit.funkar inte

Bifogat

• Bild(11).jpg
    Bild(11).jpg
    9.1 KB · Visningar: 36
Last edited:

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Goffe skrev:
www.kuljobb.com not..

mån: 0700-1600
tis: 0700-1600
ons: 0430-1600
tor: 0700-1600
fre: 0230-1600

:död (visste ni att det är lugn trafik på morgonen.. speciellt på ons o fredagar.. :rolleyes:

så nu laddar man upp med lite socker för att klara dagen imorn, en cola, några hekto godis o en chips-påse är avklarade redan..

Zeb, Emelie o jag kommer gärna på fredag.
Antar att D2 är en riktig höjdare...... får ju ångest bara man går in där!:fakta

gixxen750

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2005
Hoj
GSXR750
Åka Hoj

Idag bär det jävlar av om jag så ska åka själv. Hojjen e tankad tälten nedpackat 1 st engångsgrill köpt och jag drar till kusten uppåt i landet jävla skitjönköping, så fort man är ledig så blir det ju regn fast det löser jag genom att rejsa ifrån skiten idag. Sup lugnt ni andra här ska jag leta sol. ¤fireblade¤, ska du med eller????
Fint väder i kugnshamn lovar smhi, 18 kronor fattigare pg a deras hutlöst dyra teletjänst men det kanske är värt det :lol
Ha det gött alla syns kanske på söndag!!!!

Mvh Gixxis

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Ha de kul på resan Pelle, hoppas du hittar lite schysst väder. En annan jobbar hela helgen...

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
gixxen750 skrev:
Idag bär det jävlar av om jag så ska åka själv. Hojjen e tankad tälten nedpackat 1 st engångsgrill köpt och jag drar till kusten uppåt i landet jävla skitjönköping, så fort man är ledig så blir det ju regn fast det löser jag genom att rejsa ifrån skiten idag. Sup lugnt ni andra här ska jag leta sol. ¤fireblade¤, ska du med eller????
Fint väder i kugnshamn lovar smhi, 18 kronor fattigare pg a deras hutlöst dyra teletjänst men det kanske är värt det :lol
Ha det gött alla syns kanske på söndag!!!!

Mvh Gixxis
fan om det regnar imorrn.. bryr mig inte hur dåligt väder det än e.. bara det inte regnar.. för imorrn sker min första riktiga tur.. efter två års väntan.. :D

en bra runda bör väl bli.. låt se.. atollen(cigg)-lekeryd(glass)-gränna(glass)-e4:an till jordbron(burgare)-atollen(cigg) :D :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept