trevligt att mitt nyfikna inlägg drog igång lite diskussion här,
va ju det jag ville, höra åsikter o så.
Roligt att du ÅLY också såg mit inlägg o kunde bidra med ett inlägg.
frågan va alltså INTE hur jag kände, utan om jag bara fått fel första intryck,
Nu har jag fått en del svar på det, får dra en egen slutsats av dessa inlägg, även det som du själv skrev ÅLY,
tack för upplysningen om att ni bytt namn, eftersom ni har kvar eran "gamla" mail efter 2 år
info@cismc.se, trodde jag det namnet va lika aktuellt.
Nu vet jag även den korekta modell beteckningen, crf 450xm, fick vi båda lära oss något nytt.
Har i detta nu tyvärr inte lyckats köpa någon ny rolig mc, så jag kanske kommer tillbaka med nya frågor framöver.
tack för mig!
Tråkigt att du känner som du gör !
Visst har du rätt i att Den Japanska CRF450:in byggs om i Italien, men den heter inte CRF450HM utan CRF450M och byggdes om i Italien av en fristående fabrik där 2004-2005 nyare importeras inte till Sverige !
Den MC du fick se på var en CRF450X ny 2006:a vilken du kunde fått till ett mycket bra pris, om du varit intresserad !
Honda bygger däremot väldigt många mc i Spanien och har där en fabrik som kallas HM Honda-Montesa !
Att du fick fel information ber vi om ursäkt för, och hälsar dig välkommen tillbaka om du har andra frågor eller problem !
Vi startade 1977 och har mycket erfarenhet av motorcyklar, men vi är inte felfria !
Kan också upplysa dig om att vi heter inte Ci:s MC längre, utan vårt namn 2år tillbaka är MC-PROFFSEN i JÖNKÖPING AB
M.V.H. Christer Abrahamsson
MC-PROFFSEN i JÖNKÖPING