Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

SuperMike

Ny medlem
Gick med
21 May 2007
Ort
Jönköping
Hoj
Cbr954RR
ja det var asbra, men Crash Dïet var en riktig besvikelse, dåligt ljud, dåligt ljus och det kändes som de inte riktigt hade kul tillsammans på scenen. Såg dom på SRF nu i somras och då var de grymma. Men det var väl så att i Parken hinns det inte med att rodda så mycket mellan banden så allt var ju anpassat för Mustasch så när de väl entrade scenen så gungade teaterladan rätt bra. Ralf har ju så sjukt go röst att lyssna på!! Nästa konsert att se fram emot är Sonata Arctica i Göteborg 3november och sen är det Helloween 4 december. Måste ju att ngt skoj att göra nu när Hyndan är inlåst.
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Mustasch är helt klart bland de bästa sverige har atterbjuda just nu :yoparty

K-man, varför sälja, och varför inte vässa K5an om du vill ha värre, finns väl snurra till dem oxå.. (har för mej dem krämar ut ca 280 bhp körbara, o den är ju klart smidig)

miek: eller vem de nu var, var oxå på srf, men bland de bästa där tyckte jag var SkidRow.. helgrymt med guns-feeling.. :D

K-Man skrev:
Var du helt ok då förresten? Det var inte riktigt Goffe i 180 som jag är van att se, framförallt mot slutet av kvällen? För blaskiga bilförardrinkar? ;)

Yupp, inget vidare klipp i juicen o colan..
 
Last edited:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
så vart årets (troligen) sista körning avklarad - vart precis som det ska vara, kyligt och med lite löv överallt hehe (men vanliga jävla tur, skulle valt lördag...)


vart föresten förbi med ett ärende på Kilallen ikväll och mittemot affären Framtassen så noterade jag en väldigt snygg (svart/orange) KTM 640 med dubbla akra-pipor - någon här som är ägaren till skönheten? i vilket fall som helst så ger jag hojen och ägaren två tummar upp och lite dregel hehe
 

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
Sådär ja nu är bågen tvättad, Vaxad och avställd.

Är det några som fortfarande håller i och är ute eller??? Nu går det mer åt att leta efter en cross eller enduro för att kunna busa lite i vinter.. Några här som åker cross eller enduro???


Tänkte man kunde dra ihop till en fest snart igen det va riktigt trevligt sist...


///Micke
 

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Ort
Vetlanda
Hoj
Några olika
Sådär ja nu är bågen tvättad, Vaxad och avställd.

Är det några som fortfarande håller i och är ute eller??? Nu går det mer åt att leta efter en cross eller enduro för att kunna busa lite i vinter.. Några här som åker cross eller enduro???


Tänkte man kunde dra ihop till en fest snart igen det va riktigt trevligt sist...


///Micke


8 mil södöst körs det hela vintern.
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Fest snart igen låter nice, jag e på!
Jag har min cross, köp en så kan vi ut och köra, jag e lätt på!
 

cusenheute

Ny medlem
Gick med
28 Dec 2006
Ort
Bankeryd
Hoj
RF 900 R -95
Har tillgång till en crf450x med dubbdäck o hela skiten. Allt finns. Fin utrustning och allt. Det bara väntar på att användas.

Självklart har man en handled som bara älskar att strula och göra ont:huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet
 

ZigBee

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2007
Ort
Jönköping
Hoj
-07, KTM SuperDuke R & -07 KTM SD
Jag åker fortfarande men rätt så lungt. Kanske också borde ställa av hojen innan man halkar omkull. Men det tar emot. har haft kortet i en vecka.
 

Giri

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Jkp
Hoj
bangixxer 600-06 & RMZ 250
Klart man utnyttjar alla soldagar, körde på Anderstorp idag och det var inte ett skit kallt, bara lite jobbigt att visiret immar igen av kyla annars var jag genomsve´tt.
Mörker satte stop för mer.

Köp dig en fiddy och keep it gangsta !

Fest - jag är med:yoparty !

Sådär ja nu är bågen tvättad, Vaxad och avställd.

Är det några som fortfarande håller i och är ute eller??? Nu går det mer åt att leta efter en cross eller enduro för att kunna busa lite i vinter.. Några här som åker cross eller enduro???


Tänkte man kunde dra ihop till en fest snart igen det va riktigt trevligt sist...


///Micke
 

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
Klart man utnyttjar alla soldagar, körde på Anderstorp idag och det var inte ett skit kallt, bara lite jobbigt att visiret immar igen av kyla annars var jag genomsve´tt.
Mörker satte stop för mer.

Köp dig en fiddy och keep it gangsta !

Fest - jag är med:yoparty !


HEHE men då va det träning eller??? Funderar på att skaffa mig en lite äldre hoj el bankörd hoj så man kan börja hänga på och köra lite mer bana.

Ja fiddy va de ju, ska ni åka någon dag? Måste ju se vart ni åker och om det är kul...

Fest tycker jag är BRA :)

///Micke
 

Giri

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Jkp
Hoj
bangixxer 600-06 & RMZ 250
Visst klä dig som en lodis och ställ in dig på urflipp mode och var beredd att ha ont:näsblod, du kan även komma till användning som chaffis dit pga avsaknad av körkort:tungan -sedan fest


HEHE men då va det träning eller??? Funderar på att skaffa mig en lite äldre hoj el bankörd hoj så man kan börja hänga på och köra lite mer bana.

Ja fiddy va de ju, ska ni åka någon dag? Måste ju se vart ni åker och om det är kul...

Fest tycker jag är BRA :)

///Micke
 

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
Visst klä dig som en lodis och ställ in dig på urflipp mode och var beredd att ha ont:näsblod, du kan även komma till användning som chaffis dit pga avsaknad av körkort:tungan -sedan fest



YES................... Pains is the game hahahaha Chaffis ställer jag upp på säg bara till vart och när vi ska leka då.... Måste ju prova ser faktiskt rätt kul ut. :D


///Micke
 

Giri

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Jkp
Hoj
bangixxer 600-06 & RMZ 250
Deal......ska nog ut på lördag..........textar dig

YES................... Pains is the game hahahaha Chaffis ställer jag upp på säg bara till vart och när vi ska leka då.... Måste ju prova ser faktiskt rätt kul ut. :D


///Micke
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Vafan, jag vill me ut och köra/titta på lördag! Mike, SMSa mig när ni drar ut eller en stund innan!
Funderar på att dra till Vrigstad o köra cross imorrn, nån som vill me?

Nån som har tänkt att festa i helgen? Jag e öppen för förslag...!
 

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Ort
Vetlanda
Hoj
Några olika
Vafan, jag vill me ut och köra/titta på lördag! Mike, SMSa mig när ni drar ut eller en stund innan!
Funderar på att dra till Vrigstad o köra cross imorrn, nån som vill me?

Nån som har tänkt att festa i helgen? Jag e öppen för förslag...!

KTM har sina hojar att provköra på Solhester imorgon.
 

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
Deal......ska nog ut på lördag..........textar dig


BET.......................... Dra ett sms om det blir något.... Annars kanske vi kan gå och ta någon öl på kvällen.......


///Micke

KTM har sina hojar att provköra på Solhester imorgon.



NEHE............... Inte om det va Oves motors KTM hojar för de har ju kursat....

:va


///Micke

Vafan, jag vill me ut och köra/titta på lördag! Mike, SMSa mig när ni drar ut eller en stund innan!
Funderar på att dra till Vrigstad o köra cross imorrn, nån som vill me?

Nån som har tänkt att festa i helgen? Jag e öppen för förslag...!


Tjooooooo blir det inget med fiddys så kanske jag kan haka på men jag har ju tyvärr ingen hoj än...Som jag sa till Giri en öl någonstans på kvällen kanske???


///Micke
 
Last edited:

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
Va säger du, var där och handlade i tisdags??!

EDIT: Ser att de gick i konkurs igår. Tur jag han att få mina saker från KTM...



Jooopppp tråkigt. Iofs så tror jag killen som har drivit det kommer ta upp det igen. Det va visst Växsjös affär som va problemet. Vetlandas hade ju gått riktigt bra om jag förstod det rätt...


///Micke
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top